Сплачувати за електрику важливо навіть за частих відключень. Чому – розповіли в YASNO
YASNO закликає усіх клієнтів сплачувати за спожиту електроенергію вчасно щомісяця, адже частина коштів в тарифі закладені саме на утримання та експлуатацію мереж. Про це йдеться у пресрелізі компанії.
Подробиці
З початку війни рівень оплат побутових та юридичних клієнтів знизився. Також додались відключення електроенергії як вимушена міра для стабілізації енергосистеми через обстріли. Через ці чинники зменшився обсяг коштів, які надходять на ремонт мереж і дотримання їх у належному стані.
Попри обмеження електроенергії і усі незручності, які з ними пов’язані, важливо, щоб усі клієнти щомісяця вчасно сплачувати за спожиту електроенергію. У тарифі 20% – це витрати на експлуатацію мереж, наголошують у YASNO.
YASNO створив зручні сервіси, які дозволяють швидко, не виходячи з дому, сплатити за спожиту електроенергію. Зробити це можна через:
«Кожен має розуміти, що електроенергія такий самий товар, як і безліч інших, котрі всі ми звикли купувати та використовувати у повсякденному житті, лише оплата не миттєва в момент користування, а через місяць після. Тому, будь ласка, сплачуйте вчасно. Енергетики працюють 24/7, щоб у ваших домівках була електроенергія», – наголосив Сергій Коваленко, генеральний директор YASNO.
Раніше ми повідомляли, що YASNO разом з експертами Top Lead заснували проєкт «YASNO про енергетику», щоб відповідати на поширені питання українців щодо відключень електроенергії.