Тревел-шоу Сковороди і to do list князя Володимира: «Сільпо» запускає проєкт про історичних постатей України
Мережа супермаркетів «Сільпо» за підтримки компанії Mastercard розробила просвітницько-благодійний проєкт «Інсторики» про історію України з сучасним поглядом на діяльність та життєвий шлях 25 видатних історичних постатей.
Подробиці
Компанія Команда «Сільпо» пофантазувала над тим, якби українські діячі жили в наш час, то якими б думками вони ділились у соцмережах.
Яку інформацію вони б шерили у своїх дописах та сторіз? Який вигляд мав би щоденний to do list князя Володимира? Які місця відкрив світу мандрівний філософ Григорій Сковорода у своєму тревел-шоу? Як давав би собі раду Степан Бандера у роботі з хейтерами?
«Сільпо» разом із авторами видавництва «Чорні Вівці» Христею Венгринюк, Євгенією Завалій, Максимом Дупешком та у колаборації з істориком Кирилом Галушком створили книгу з біографіями 25 відомих українців.
У книзі «Інсторики» розповідають про свій життєвий шлях від першої особи, жартують та діляться своїми мотиваціями та настановами для українців наступних поколінь. Вона охоплює хронологічні рамки від князівських часів до сьогодення, від Володимира та Ярослава до Симона Петлюри й Василя Стуса.
Окрім книги, також створили стікери про видатних українців та українок. Книгу та наліпки можна буде знайти на полицях та у доставці від мережі вже з 30 листопада.
Одну гривню від продажу кожного сашета «Сільпо» перерахує до благодійного проєкту «Птахи», організаційний супровід якого здійснює Благоднійна Організація «Благодійний фонд «Відчуй». Кошти будуть витрачені на забезпечення медицини на деокупованих територіях. Партнером проєкту виступила компанія Mastercard.
Раніше ми розповідали, що 50 супермаркетів в мережі «Сільпо» працюють під час відключень світла завдяки автономному живленню.