«Ні» російським розробкам: Netpeak Group запустили перший український сервіс для просування застосунків у світі – як це працює
Команда з Tonti Laguna (частина групи IT-компаній Netpeak Group) запустила перший український ASO-сервіс – Asolytics, що оптимізує органічне просування додатків у магазинах. Сервіс буде корисним для розробників ігор та функціональних додатків.
Подробиці
App Store Optimization (ASO) підвищує видимість мобільних додатків у в App Store та Google Play, що допомагає збільшити кількість завантажень. Більшість ASO-сервісів мають російське походження.
Раніше Netpeak Group разом з Мінцифри запустили ініціативу ReplaceRUwithUA про заміну софту російського походження українськими продуктами. Asolytics – це перший український ASO сервіс.
«Завдяки нашому сервісу світ може відмовитись від російських ASO-сервісів назавжди», – зазначає Олег Ольховський, засновник Asolytics.
Інструменти Asolytics підходять спеціалістам з різним рівнем досвіду.
Більшість інструментів вже доступні безкоштовно.
Як працює сервіс?
Asolytics допомагає оптимізувати сторінку мобільного застосунку, щоб підвищити його органічне зростання. Це дозволяють зробити чотири основі інструменти сервісу:
-
підбір ключових слів для опису застосунку;
-
автоматичні підказки про помилки в його оптимізації;
-
пошук конкурентів для отримання інсайтів про просування.
Раніше ми повідомляли, що медіа СЛУХ презентує документальний фільм «Історії українського IT» про становлення української IT-індустрії.