Від дизайну до комунікацій: 8 корисних лекцій для тих, хто цікавиться побудовою та просуванням брендів
З 4 квітня щотижня триває Марафон Креативної Практики. Це ініціатива команди CASES, соціальної мережі та EdTech-платформи для креативних індустрій, в межах якої фахівці креативних індустрій читають безплатні лекції на підтримку Збройних сил України за участі фонду «Повернись живим».
Задачі Марафону – з одного боку, підтримати людей, заохотити їх і далі працювати та не зупиняти свій розвиток попри війну, а з іншого – допомогти ЗСУ, волонтерам та всім, хто наближає перемогу України.
У цьому матеріалі команда Марафону зібрала добірку лекцій, присвячених маркетингу та комунікаціям. Ці лекції стануть в пригоді для усіх, хто цікавиться побудовою та просуванням комерційних і особистих брендів, зокрема за допомогою соцмереж.
Побудова бренду та управління репутацією
Що таке бренд, як його будувати і чи є відмінність між репутацією та PR? Про все це – в лекції Олени Дальської-Латошевіч, засновниці та керівної партнерки PR-агенції PRaxis, керівниці із PR та комунікацій у WhitePress Ukraine та засновниці PR-cпільноти PR RAZOM.
Як насправді працює бренд
Валентин Панюта, бренд-лідер Fedoriv Agency, також долучився до Марафону та розповів, як працює бренд, що впливає на рішення споживача під час покупки та на що варто робити акцент у маркетингу.
Сміливі комунікації сміливих брендів і людей
У цій лекції PR-стратег й комунікаційний менеджер в Uklon Євген Нестеренко, пояснює нюанси роботи з інформаційним полем, яка має чіткі цілі й усвідомлення кінцевої мети.
Маркетинг воєнного часу
Актуальна зараз тема – як брендам правильно будувати комунікації під час війни (так, це дуже важливо!), що змінилося в поведінці споживачів і чи можна підвищити значущість бренду в надскладних умовах. Про все це в лекції детально розповідає директорка зі стратегії в Havas Village Ukraine Катерина Крючко.
Сучасний блогінг: що, скільки і як публікувати
Ірина Вахітова, блогерка, контент-мейкер та засновниця школи NewLook SMM, присвятила свою лекцію побудові особистого бренду в Instagram. Вона поділилася практичними порадами, що допоможуть зробити профіль в соцмережах більш ефективним та привабливим для аудиторії.
Візуальна концепція для соцмереж: як розробити її без дизайнера
Ще одна лекція, присвячена просуванню профілю в Instagram. Спеціалістка з розвитку соцмереж для комерційних проєктів та особистих брендів Анна Гречка пояснює, як створити візуал в Instagram, що збільшить кількість підписників та допоможе у просуванні послуг чи продуктів бренду. Також увагу приділили і розробці дизайн-системи, формулюванню ключового повідомлення для бренду. Бонус – низка корисних ресурсів для пошуку референсів і натхнення.
Правила нормального тексту
Як написати класний текст, який продає? Про які мовні звороти краще забути та як ефективно редагувати матеріал? Покращити навички роботи з текстом допоможе лекція Стаськи Падалки – копірайтерки, авторки та співзасновниці кадрового дому для копірайтерів «Копірська».
Копірайтинг українською
Директорка з розвитку Newsfront PR Agency, Вікторія Чернова поділилась простими правилами милозвучності для влучних текстів українською мовою.
Подивитися більше лекцій можна на YouTube-каналі Креативної Практики та на MEGOGO. І підтримуйте фонд «Повернись живим» ❤️