Символ війни та сміливості: «Укрпошта» презентувала марку Kalush
Старт продажу та презентація марки відбудуться в місті Калуш разом з гуртом 10 квітня, повідомив генеральний директор компанії Ігор Смілянський.
«Майже рік минув з того часу, як вся країна вболівала за Kalush Orchestra на конкурсі “Євробачення-2022” і сподівалася почути слова, які могли б звернути міжнародну увагу на війну в Україні та сотню українських військових, які тоді перебували під обстрілом на «Азовсталі». Поранені, без води, їжі та ліків. Саме тоді зі сцени пролунали відомі слова: «Save Mariupol, save Azovstal now! А ми виконуємо свою обіцянку, яку дали рік тому, і сьогодні презентуємо марку Kalush, бо це ще один символ війни та сміливості наших людей – робити все, щоб бути почутими», – написав Смілянський.
Автор марки – Святослав Романчак, автор картки – Юрій Сосницький, художниця конвертів – Олеся Вакуленко.
Оформити передзамовлення на марку можна вже сьогодні за посиланням.
Раніше ми розповідали, що «Укрпошта» до річниці звільнення Бучі, Ірпеня та Гостомеля – 31 березня – випустила марку «Не забудемо! Не пробачимо! Буча. Ірпінь. Гостомель», а також листівки та конверти серії.