Спецпроєкти

«Укрзалізниця» аналізує звернення пасажирів за допомогою ChatGPT – як це працює


Текстові відгуки користувачів, які стосуються роботи залізниці тепер обробляє ChatGPT, повідомляє пресслужба компанії. 

Подробиці 

До «Укрзалізниці» протягом дня надходить близько 1300 оцінок подорожі через застосунок, 300 з яких – текстові відгуки. 

ШІ автоматично розподіляє звернення пасажирів за 21 тематикою, після чого звернення завантажуються у систему аналізу. ШІ коректно визначає категорію звернення у 90% випадків.

Це дозволяє хронологічно відслідковувати динаміку скарг за конкретними поїздами та маршрутами.

Таке застосування ChatGPT дозволяє компанії пришвидшити роботу з аналізу зворотного звʼязку та визначати найбільш проблемні ділянки  та оперативніше реагувати. 

Написати побажання або пропозиції компанії з будь-якого приводу можна через застосунок та чат-бот Укрзалізниці у Viber, Telegram, Facebook Messenger чи Apple Messages, електронну пошту чи QR-коди, розміщені на вокзалах та в поїздах. 

Раніше ми повідомляли, що «Укрзалізниця» розпочинає трирічну програму «Залізна українізація», що має на меті повністю позбутися імперських та російських назв та зображень на об’єктах залізничного транспорту.

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь