«Укрзалізниця» аналізує звернення пасажирів за допомогою ChatGPT – як це працює
Текстові відгуки користувачів, які стосуються роботи залізниці тепер обробляє ChatGPT, повідомляє пресслужба компанії.
Подробиці
До «Укрзалізниці» протягом дня надходить близько 1300 оцінок подорожі через застосунок, 300 з яких – текстові відгуки.
ШІ автоматично розподіляє звернення пасажирів за 21 тематикою, після чого звернення завантажуються у систему аналізу. ШІ коректно визначає категорію звернення у 90% випадків.
Це дозволяє хронологічно відслідковувати динаміку скарг за конкретними поїздами та маршрутами.
Таке застосування ChatGPT дозволяє компанії пришвидшити роботу з аналізу зворотного звʼязку та визначати найбільш проблемні ділянки та оперативніше реагувати.
Написати побажання або пропозиції компанії з будь-якого приводу можна через застосунок та чат-бот Укрзалізниці у Viber, Telegram, Facebook Messenger чи Apple Messages, електронну пошту чи QR-коди, розміщені на вокзалах та в поїздах.
Раніше ми повідомляли, що «Укрзалізниця» розпочинає трирічну програму «Залізна українізація», що має на меті повністю позбутися імперських та російських назв та зображень на об’єктах залізничного транспорту.