У Києві відкрили рух Дегтярівським шляхопроводом
Сьогодні відкрили рух Дегтярівським шляхопроводом – для проїзду автотранспорту та трамваю оновленими коліями. Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко.
За його словами, шляхопровід, збудований у 1963 році, донедавно капітально не оновлювали. Мостовики розібрали конструкції споруди, фундамент та замінили на нові з покращеними характеристиками.
Новий шляхопровід на 1 м вищий, ніж попередній. Ширина споруди збільшилися з 28 м до 40 м. Довжина шляхопроводу – 36 м замість 33 м. Покращені параметри мають збільшити пропускну спроможність до 45 000 автомобілів на добу.
Також на новому шляхопроводі зберегли трамвайну лінію, на якій повністю оновили рейки, посилили монолітні плити полотна, зазначив Кличко, додавши, що відкритий рух і заїздами та зʼїздами з нового шляхопроводу.
Увесь комплекс робіт – зокрема влаштування верхнього шару асфальту, благоустрій території біля зʼїздів і заїздів, велодоріжки і тротуари – мають завершити наступної весни.
Водночас в ГО Пасажири Києва відзначають такі недоліки шляхопровіду:
- Автомобільна частина – збільшили з 28 до 40 метрів: це відбулось переважно завдяки розширенню автомобільної частини. В організації кажуть, що це наразі не має додаткової користі та навряд чи чи буде корисним у перспективі, адже збільшення пропускної здатності вулиці Дегтярівської обмежене іншими дорожніми вузлами.
- Пішохідна частина – короткі шляхи для переходу з вулиці Довженка, яка проходить під шляхопроводом, на вулицю Дегтярівську з додатковими сходами біля самого мосту відсутні, як і було до реконструкції. Пішохідні доріжки поки не мають покриття, а є сумішшю будівельного сміття та бруду.
- Велосипедна частина – окремої велоінфраструктури на реконструйованій розв’язці не передбачено.
- Громадський транспорт – невикористання вібпропоглинальних накладок по боках рейок, що збільшує шум та з часом може призвести до просідання і викривлення плит в місцях переїздів авто (подібне траплялося на Борщагівці та лінії до метро Лісова). Також трамвайні зупинки йдуть у рівень із землею без спеціальних платформ, як цього вимагають державні будівельні норми.