Спецпроєкти

У Києві відкрили рух Дегтярівським шляхопроводом


Сьогодні відкрили рух Дегтярівським шляхопроводом – для проїзду автотранспорту та трамваю оновленими коліями. Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко.

За його словами, шляхопровід, збудований у 1963 році, донедавно капітально не оновлювали. Мостовики розібрали конструкції споруди, фундамент та замінили на нові з покращеними характеристиками.

Новий шляхопровід на 1 м вищий, ніж попередній. Ширина споруди збільшилися з 28 м до 40 м. Довжина шляхопроводу – 36 м замість 33 м. Покращені параметри мають збільшити пропускну спроможність до 45 000 автомобілів на добу.

01/3

Також на новому шляхопроводі зберегли трамвайну лінію, на якій повністю оновили рейки, посилили монолітні плити полотна, зазначив Кличко, додавши, що відкритий рух і заїздами та зʼїздами з нового шляхопроводу.

Увесь комплекс робіт – зокрема влаштування верхнього шару асфальту, благоустрій території біля зʼїздів і заїздів, велодоріжки і тротуари – мають завершити наступної весни.

Водночас в ГО Пасажири Києва відзначають такі недоліки шляхопровіду:

  • Автомобільна частина – збільшили з 28 до 40 метрів: це відбулось переважно завдяки розширенню автомобільної частини. В організації кажуть, що це наразі не має додаткової користі та навряд чи чи буде корисним у перспективі, адже збільшення пропускної здатності вулиці Дегтярівської обмежене іншими дорожніми вузлами.
  • Пішохідна частина – короткі шляхи для переходу з вулиці Довженка, яка проходить під шляхопроводом, на вулицю Дегтярівську з додатковими сходами біля самого мосту відсутні, як і було до реконструкції. Пішохідні доріжки поки не мають покриття, а є сумішшю будівельного сміття та бруду.
  • Велосипедна частина – окремої велоінфраструктури на реконструйованій розв’язці не передбачено.
  • Громадський транспорт – невикористання вібпропоглинальних накладок по боках рейок, що збільшує шум та з часом може призвести до просідання і викривлення плит в місцях переїздів авто (подібне траплялося на Борщагівці та лінії до метро Лісова). Також трамвайні зупинки йдуть у рівень із землею без спеціальних платформ, як цього вимагають державні будівельні норми.
#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь