На міжнародній виставці Ambiente представлять продукцію українських брендів, серед яких Gunia Project, Gushka Wool та інші
26–30 січня у Франкфурті пройде щорічна міжнародна виставка Ambiente, де вдруге представлять колективний стенд українських брендів Oplich.
Подробиці
10 українських бізнесів, очолювані жінками, презентують у Німеччині свої вироби.
Мета стенду – залучити нових покупців та дистриб’юторів, аби просувати українське виробництво у світі.
Серед учасниць стенда – українські підприємства у сфері креативних індустрій, які популяризують українську культурну ідентичність та традиційні ремесла:
- бренд речей, вироблених на основі традиційних етнічних культур Gunia Project
- дизайнерські керамічні вази AMAZE Vase
- бренд керамічних виробів Art-hall ceramics
- студія українського декору Clayp
- крафтове виробництво товарів для дому з шерсті Gushka Wool
- бренд керамічних виробів KUST ceramics
- студія дизайну інтер’єрів, меблів та декору Litvinenko Design
- команда виробників предметів інтерʼєру Shishka Project
- сімейна майстерня Wooden Dreams, яка виготовляє посуд, люстри та декор із натурального дерева
- бренд посуду та текстилю YAKUSH
За словами керівниці програми USAID Олесі Залуської, участь у виставці – це можливість представити світу українську якісну продукцію та культурні сенси країни і налагодити контакти з потенційними партнерами.
Колективний стенд Oplich на міжнародній виставці Ambiente 2024 організовує ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (CEP) та Міжнародної організації з міграції (МОМ).
Раніше ми розповідали, що у лондонській інституції Le Dome пройшла виставка української мисткині Ольги Штейн, що була присвячена дослідженню християнського досвіду проживання подій російського вторгнення в Україну.