Майже 85% українців відмовилися від російського контенту у 2023 році
У ГО «Детектор медіа» провели дослідження «Індексу медіаграмотності 2023» та визначили рівень вміння української аудиторії критично сприймати інформацію та користуватися медіа.
Подробиці
Згідно з результатами дослідження, за минулий рік від 69% до 85% українських споживачів медіаконтенту у 2023 році повністю відмовились від медіапродуктів російського виробництва.
Також аудиторія на 50,3% частіше почала споживати медіаконтент, який виробляє Україна. Кількість респондентів, які й до 2023 року віддавали перевагу вітчизняному контенту – 32%.
Минулого року 39,5% українців почали більше цікавитися телевізійними матеріалами, присвяченими темам історії та культури.
Українці почали частіше дивитися, слухати й читати матеріали, присвячені українській історії і культурі. Це 39,5% аудиторії (разом з тими, хто робив це раніше – понад 78%).
Більше українців почало цікавитись також контентом суспільно-політичної тематики (на 27,4%) та матеріалами від військових експертів (на 44,3%).
Раніше ми повідомляли, що тенденція на комерційні пошукові запити українською в інтернеті продовжує зростати. Наразі частка пошукових запитів українською становить 25,8%.