«Укрзалізниця» запустила функцію моніторингу й автовикупу квитків
«Укрзалізниця» завершила тестування функції моніторингу квитків з можливістю автовикупу у застосунку і запустила її для користувачів. Про це повідомила пресслужба компанії.
Подробиці
Відтепер для користувачів, авторизованих через «Дію.Підпис», доступний моніторинг:
- квитків на поїзди, які вже у продажу (з можливістю відстежувати наявність конкретних місць);
- на напрямки (з можливістю відстежувати появу в продажі квитків на рейси між обраними містами).
У випадку моніторингу конкретного поїзда також можна увімкнути функцію автоматичної купівлі квитків.
Як це зробити
- Внести дані пасажирів та оплатити замовлення: при активації функції одразу відбуватиметься зняття коштів;
- коли необхідні квитки будуть знайдені, користувач отримуватиме пуш-сповіщення в застосунку;
- при активованій функції автовикупу користувачу приходитиме пуш-сповіщення про вже викуплені квитки.
Якщо моніторинг буде скасований або потрібні квитки не знайдуться, кошти повернуться на картку автоматично.
Моніторинг і автоматична купівля квитків недоступні для поїздів до/з Польщі (крім Інтерсіті+) та прямого поїзда Київ – Відень. Проте можна отримати сповіщення про відкриття продажу квитків на ці напрямки
У попередньому матеріалі ми повідомляли, що «Укрзалізниця» спільно з Дитячим фондом ООН (UNICEF) впроваджує на внутрішніх пасажирських перевезеннях «сімейні» вагони.