Персоналізовані знижки та кешбеки: ПриватБанк презентував програму лояльності «Привіт»
ПриватБанк презентував інтелектуальну програму лояльності «Привіт». Відтепер клієнти банку зможуть отримувати спеціальні пропозиції покупок, персональні знижки і кешбеки від топових українських та міжнародних компаній і брендів.
За словами члена правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитра Мусієнко, це перша на банківському ринку інтелектуальна програма лояльності, яка підбирає для кожного персоналізовані та найактуальніші пропозиції.
«Привіт» – це програма лояльності, що заснована на інтелектуальних алгоритмах, ШI та аналізу споживчої поведінки клієнта, розповіли у банку.
Як це працює:
Доступні пропозиції знижок та кешбеків від партнерів можна знайти у меню «Привіт» мобільного застосунку або веб версії Приват24.
- Щоб почати заощаджувати кошти, достатньо активувати пропозицію у програмі «Привіт».
- Кількість активованих пропозицій не обмежена. Знижка та кешбек надається автоматично від кожної оплати карткою ПриватБанку у період дії пропозиції та активується під час оплати товару.
- Всі нові пропозиції та вже активовані акції доступні у власному кабінеті.
- Перелік вигідних покупок від партнерів програми оновлюються щодня. Пропозиції діють від декількох днів до півроку.
Як накопичується кешбек:
Щоб почати накопичувати кешбек, треба активувати акційну пропозицію з позначкою «кешбек» та здійснити купівлю у мережі партнерів карткою ПриватБанку.
Як вивести кошти на картку?
Натиснути на плашку «Накопичено» на головному екрані меню «Привіт» та обрати картку для виводу коштів у гривні. Кошти будуть зараховані протягом декількох хвилин.
*Вивід кешбеку з накопичувального рахунку на картковий доступний від суми – 1 грн та здійснюється з урахуванням податків та зборів.