Спецпроєкти

Персоналізовані знижки та кешбеки: ПриватБанк презентував програму лояльності «Привіт»


ПриватБанк презентував інтелектуальну програму лояльності «Привіт». Відтепер клієнти банку зможуть отримувати спеціальні пропозиції покупок, персональні знижки і кешбеки від топових українських та міжнародних компаній і брендів. 

За словами члена правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитра Мусієнко, це перша на банківському ринку інтелектуальна програма лояльності, яка підбирає для кожного персоналізовані та найактуальніші пропозиції. 

01/6

«Привіт» – це програма лояльності, що заснована на інтелектуальних алгоритмах, ШI та аналізу споживчої поведінки клієнта, розповіли у банку. 

Як це працює:

 Доступні пропозиції знижок та кешбеків від партнерів можна знайти у меню «Привіт» мобільного застосунку або веб версії Приват24. 

  • Щоб почати заощаджувати кошти, достатньо активувати пропозицію у програмі «Привіт». 
  • Кількість активованих пропозицій не обмежена. Знижка та кешбек надається автоматично від кожної оплати карткою ПриватБанку у період дії пропозиції та активується під час оплати товару. 
  • Всі нові пропозиції та вже активовані акції доступні у власному кабінеті. 
  • Перелік вигідних покупок від партнерів програми оновлюються щодня. Пропозиції діють від декількох днів до півроку.

Як накопичується кешбек:

Щоб почати накопичувати кешбек, треба активувати акційну пропозицію з позначкою «кешбек» та здійснити купівлю у мережі партнерів карткою ПриватБанку. 

Як вивести кошти на картку?

Натиснути на плашку «Накопичено» на головному екрані меню «Привіт» та обрати картку для виводу коштів у гривні. Кошти будуть зараховані протягом декількох хвилин. 

*Вивід кешбеку з накопичувального рахунку на картковий доступний від суми – 1 грн та здійснюється з урахуванням податків та зборів.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь