Спецпроєкти

Бренд JUL презентував дроп Червона Рута 3.0


Український бренд одягу JUL у спільній колекції з Ukrainian Folks втретє присвячує колекцію легендарній пісні «Червона Рута».

Авторкою бачення квітки стала ASSHA – Олександра Плавінська.

За словами засновниці бренду JUL Юлії Логвін та Анастасії Івченко (Ukrainian Folks), лінійка створена, щоб люди пам’ятали та цінували творчість Володимира Івасюка.

До дропу увійшли мінісукня на бретелях, довга сукня з вирізом, брюки, сорочка та максі-спідниця, які можна обʼєднати в костюм. Кольорова гама колекції поєднує червону,  молочну та чорну барву.

01/4

Лонгсліви та оверсайз-футболки оздоблені написом «Червона Рута», доступні в чоловічому та жіночому варіанті.

Колекція доступна для замовлення на сайті,  у київському та львівському шоурумах на Мечникова, 6 та Федоровича, 29, а також на 3-му поверсі ЦУМ (Хрещатик, 38).

У попередньому матеріалі ми розповідали, що JUL презентував базову весняну колекцію Spring ‘24 – базові лонги та худі у насиченому жовтому та яскравій фуксії, а сліп-дрес – у м’ятному кольорі. 

Раніше ми повідомляли, що бренд JUL презентував дроп Червона Рута 2.0. 

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь