Спецпроєкти

Більшість українців відмовилися від російськомовного контенту або скоротили споживання. Опитування Rakuten Viber


2% респондентів відмовилися від російськомовного контенту, а 17% іноді читають або дивляться щось російською. Про це свідчать результати опитування Rakuten Viber, в якому взяли участь понад 40 тисяч користувачів. 

З тих, хто відмовився від російськомовного контенту, 42% просто перестали споживати, а 10% активно блокують і скаржаться на такі публікації, відео тощо. 22% респондентів скоротили споживання за останній рік, 9% — відмовились ще раніше. 

На питання «Чи змінилося ваше споживання російськомовного контенту за останній рік?» відповіді розподілилися так:

  • просто перестав/-ла споживати — 42%;
  • скоротив/-ла споживання — 22%;
  • звички не змінилися, інколи щось дивлюся / читаю російською — 17%;
  • перестав/-ла споживати взагалі, активно блокую і скаржуся на такий контент — 10%;
  • і раніше не споживав/-ла — 9%.

Rakuten Viber також запитав українців, який україномовний контент вони споживали найбільше протягом останнього року. Лідерами стали такі категорії:

  • відео (YouTube, шоу тощо) — їх обрали 24% опитаних,
  • музика (20%),
  • кіно (10%).
  • 5% українців обрали літературу,
  • подкасти — менш як 1%. 

34% респондентів відповіли, що споживають усі зазначені види контенту українською мовою.  7% користувачів не споживають нічого з вищенаведеного.

Відповіді на питання «Який саме україномовний контент ви споживаєте найбільше протягом останнього року?» розподілилися таким чином:

  • відео (YouTube, шоу тощо) — 24%;
  • музика — 20%;
  • кіно — 10%;
  • література — 5%;
  • подкасти — менше ніж 1%;
  • усе вищенаведене — 34%;
  • нічого з вищенаведеного — 7%.

Примітка: методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>40 000. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.

Раніше ми повідомляли, що на Київщині перейменували 316 вулиць, які мали назви-символи імперського минулого.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь