Спецпроєкти

IENKI IENKI, Ruslan Baginskiy та Grammarly: які українські бренди знають у світі – дослідження


1

У травні цього року BRAND UKRAINE провели онлайн-опитування щодо українських брендів, які відомі за кордоном. 

Подробиці

Участь взяли 2806 дорослих респондентів із Великої Британії, Іспанії, Німеччини, Польщі, США, Туреччини та Франції. 

У категорії «галузі, в яких Україна має потужних виробників або сильні, добре відомі бренди» вказали:

  • сільське господарство (42%);
  • енергетику (24%);
  • продукти харчування;
  • безалкогольні напої (18%). 

Мода асоціюється з цим пунктом на 8% і займає 13 місце. Водночас ставлення варіюється у різних країнах. США та Туреччина оцінює моду вище за інші галузі, а всі інші – нижче.

Також дослідили «вплив українських брендів та відомих осіб на ставлення до України та готовність її підтримувати». У ТОП-3:

  • онлайн-платформа Grammarly;
  • застосунок «Дія»;
  • бренд одягу IENKI IENKI. 

Найвищий середній показник серед фешн-брендів, які треба було обрати з переліку має Ruslan Baginskiy (4%) – третє місце.

Українські фешн-бренди займають перші місця «за рівнем спонтанного знання за кордоном» поступаючись лише Roshen. Потім йдуть бренди Sleeper та Paskal (по 1,6%).  

01/2

До десятки увійшли також Bevza, FROLOV та Ruslan Baginskiy.

Раніше ми розповідали, що платформа Ringostat (входить у Netpeak Group) поділилась результатами дослідження про те, чи відмовляється український бізнес від російських CRM-систем.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь