IENKI IENKI, Ruslan Baginskiy та Grammarly: які українські бренди знають у світі – дослідження
У травні цього року BRAND UKRAINE провели онлайн-опитування щодо українських брендів, які відомі за кордоном.
Подробиці
Участь взяли 2806 дорослих респондентів із Великої Британії, Іспанії, Німеччини, Польщі, США, Туреччини та Франції.
У категорії «галузі, в яких Україна має потужних виробників або сильні, добре відомі бренди» вказали:
- сільське господарство (42%);
- енергетику (24%);
- продукти харчування;
- безалкогольні напої (18%).
Мода асоціюється з цим пунктом на 8% і займає 13 місце. Водночас ставлення варіюється у різних країнах. США та Туреччина оцінює моду вище за інші галузі, а всі інші – нижче.
Також дослідили «вплив українських брендів та відомих осіб на ставлення до України та готовність її підтримувати». У ТОП-3:
- онлайн-платформа Grammarly;
- застосунок «Дія»;
- бренд одягу IENKI IENKI.
Найвищий середній показник серед фешн-брендів, які треба було обрати з переліку має Ruslan Baginskiy (4%) – третє місце.
Українські фешн-бренди займають перші місця «за рівнем спонтанного знання за кордоном» поступаючись лише Roshen. Потім йдуть бренди Sleeper та Paskal (по 1,6%).
До десятки увійшли також Bevza, FROLOV та Ruslan Baginskiy.
Раніше ми розповідали, що платформа Ringostat (входить у Netpeak Group) поділилась результатами дослідження про те, чи відмовляється український бізнес від російських CRM-систем.
