«Укрзалізниця» у партнерстві з Mastercard адаптувала застосунок для людей з порушеннями зору
«Укрзалізниця» у партнерстві з Mastercard адаптувала застосунок для людей з порушеннями зору. Усі інклюзивні елементи застосунку запровадили і протестували у співпраці з компанією Access Lab (Лабораторія цифрової доступності).
Що додали в застосунок:
- Взаємодіяти з усіма елементами інтерфейсу можна за допомогою голосового керування та озвучення VoiceOver (iOS) та TalkBack (Android). Для цього всі кнопки, перемикачі, текстові поля та інші інтерактивні елементи доповнили текстовими мітками, що описують їхні функції.
- Озвучення функцій у процесі оплати, зокрема, озвучення купленого квитка та інформації про поїзд, на який купили квиток, суми оплати та кількості отриманих «обіймашок».
- Озвучення динамічної інформації, наприклад, описи блоків, повідомлення про неправильне введення даних тощо.
- Елементи інтерфейсу застосунку відтепер мають оптимальну контрастність, а текст не втрачає чіткості та верстки при його збільшенні в налаштуваннях гаджета.
- Збільшили клікабельні зони в інтерактивних елементах застосунку задля легшої взаємодії з ними.
- Додали темну тему застосунку – один із найпопулярніших запитів від пасажирів.
Доопрацювання мобільного застосунку розробили відповідно до рекомендацій, зокрема, Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) щодо доступності та легкого сприйняття вебконтенту користувачами з порушеннями зору.
Нагадаємо, «Укрзалізниця» запустила власний мобільний застосунок для продажу квитків та інформування пасажирів у серпні 2022 року. За два роки роботи в застосунку зареєструвалося понад 2 млн 845 тис. пасажирів та було продано понад 16,6 млн квитків.
Раніше ми повідомляли, що з 1 вересня старий сайт «Укрзалізниці» припинить продажі квитків: де їх можна буде купити?