Тест із медіаграмотності пройшли 76 тисяч людей: це у 5,5 раза більше, ніж торік
Національний тест із медіаграмотності, що проходив із 17 до 31 жовтня, завершили 76 323 учасники. Це у 5,5 раза більше, ніж у 2023 році, коли тест пройшли 13 980 людей. Про це повідомляє Національний проєкт із медіаграмотності «Фільтр».
Подробиці
Тест складався з п’яти блоків та 25 запитань, що охоплювали теми правдивості інформації, соцмереж, фактчекінгу, кібербезпеки та етичної поведінки в інтернеті.
Учасники тесту
Загалом цього року до тестування долучилося 236 237 людей. 77 % учасників тесту становили жінки. Понад 60 % — українці до 35 років, з найактивнішою віковою групою 15–19 років (19,5 %).
Найбільше учасників зареєструвалося в Київській області (8435 людей), а також у Луганській (185), Донецькій (1697) областях і Криму (42). Також участь у тестуванні взяли українці за кордоном — таких було 461.
Результати тесту
Лише 8 % учасників правильно відповіли на всі 25 запитань (у 2023 році — 6 %, у 2022-му — 9 %). Найкраще респонденти впоралися із завданням про боротьбу з хейтом в інтернеті (92,1 % правильних відповідей), а найбільше труднощів викликали запитання про кібербезпеку (лише 25,8 % правильних відповідей).
За результатами тестування 43 % учасників отримали звання «початківець», а 38 % стали «майже гуру» (у 2023 році таких було 34 %, у 2022-му — 42 %).
Детальні результати та пояснення доступні на сайті проєкту «Фільтр».
Проходьте тести за посиланням, аби дізнатись про свій рівень медіаграмотності.