Спецпроєкти

Другий сезон «Гри в кальмара» очолює рейтинги Netflix та повертає популярність корейській музиці 80-х


Другий сезон серіалу «Гра в кальмара» вже другий тиждень поспіль займає перше місце у списку 10 найкращих неангломовних шоу Netflix у 91 країні. Про це повідомляє корейська агенція Yonhap.

Подробиці

З моменту прем’єри 26 грудня дорама набрала 126,2 мільйона переглядів за 11 днів, ставши однією з найпопулярніших серіалів в історії платформи. Наразі другий сезон посідає друге місце серед усіх неангломовних проєктів Netflix.

Разом із цим увага глядачів знову звернулася до першого сезону: він піднявся на друге місце у рейтингу неангломовних серіалів, зібравши 13,6 мільйона переглядів за тиждень.

Популярність серіалу також вплинула на музику, використану у шоу. Однією з таких пісень стала культова корейська композиція 80-х — To You (그대에게), створена Шін Хечолем, фронтменом рок-гурту N.E.X.T.  Трек Bolo репера Яна Донкина (YDG) здобула успіх, посівши перше місце в к-поп-чартах iTunes у Великій Британії, Канаді та Індії, а також увійшла до трійки лідерів у Франції, США та Німеччині. На Spotify трек очолив вірусні чарти Швейцарії, посів 3 місце в Німеччині та 4 — у Франції.

Раніше ми розповідали, що ерший сезон «Гри в кальмара» став найпопулярнішим серіалом в історії Netflix, здобувши шість премій «Еммі», зокрема за головну роль Лі Чжон Чже. Також стримінг випустив реаліті-шоу за мотивами серіалу, у якому 456 реальних учасників змагалися за приз у $4,56 млн.& 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь