У Німеччині зупинили рекламну кампанію видання «Медуза», в якій використовувалися кадри постраждалих від війни українців
У Німеччині зупинили рекламну кампанію російськомовного видання «Медуза», в якій використовувалися кадри українців, що постраждали внаслідок російсько-української війни. Про це повідомив посол України в Німеччині Олексій Макеєв, посилаючись на лист від креативного директора та засновника агентства LURE.
Представник агентства запевнив, що всі пов’язані з кампанією матеріали видалено з мережі, а також було надіслано звернення до партнерів із проханням припинити її поширення на інших платформах.
Водночас Макеєв закликав українців у Німеччині стежити за ситуацією та повідомляти про випадки, якщо реклама все ще з’являтиметься у публічному просторі.
Передісторія
- Російськомовне видання «Медуза», яке базується в Латвії, запустило міжнародну рекламну кампанію, яка викликала обурення серед українців.
- Причиною стали використані в ролику кадри вибухів в Україні та знімок українця Ярослава Базилевича на похороні його дружини та трьох доньок, які загинули 4 вересня 2024 року внаслідок російського ракетного удару по Львову.
- Кампанію безкоштовно розробило німецьке креативне агентство LURE, пояснивши це прагненням підтримати «відважних журналістів, які щодня ризикують життям заради правди».
- Після суспільного резонансу речник українського МЗС Георгій Тихий заявив, що Україна вимагає негайного видалення всього рекламного контенту, який експлуатує українські страждання, спричинені російським терором.
Раніше ми повідомляли, що в «Дії» відновили подання заяв до міжнародного Реєстру збитків через пошкодження або знищення житла.