Майже половина Gen Z у Великій Британії хотіла б «розірвати» робочі та особисті спогади
46% представників покоління Z у Великій Британії згодні були б повністю розділити робочі та особисті спогади, якби це було можливо. Про це свідчать дослідження платформи ментального здоров’я Unmind.
Подробиці
Загалом 35% опитаних підтримали ідею з серіалу «Розрив» — коли працівник, заходячи в офісний ліфт, забуває про своє особисте життя, а після роботи — стирає всі робочі спогади.
Ключові цифри дослідження:
- 41% важко відволіктися від роботи у вільний час.
- 44% продовжують перевіряти робочу пошту після завершення робочого дня.
- 40% отримують повідомлення від роботодавців у неробочі години.
«Це дослідження нагадує про стрес і тиск, з якими стикаються люди сьогодні. Ніхто не повинен відчувати потребу повністю стирати робоче життя, аби впоратися з ним», — зазначає CEO Unmind доктор Нік Тейлор.
Як це впливає на поведінку працівників:
- 47% Gen Z практикують «таскмаскінг» — імітацію продуктивності на роботі.
- 52% молодих працівників мають окрему «робочу особистість», що відрізняється від справжньої.
- 44% вважають, що робота надто сильно впливає на їхнє життя.
Попри ці виклики:
- 56% опитаних задоволені балансом між роботою та особистим життям.
- 29% задумувалися про зміну роботи через його відсутність.
- 36% відчувають провину за відпочинок.
Раніше ми розповідали, що “Severance” став найпопулярнішим серіалом в історії Apple TV+.