Спецпроєкти

«Укрзалізниця» запровадила бонуси для пасажирів через кібератаку


«Укрзалізниця» запровадила компенсаційні бонуси для пасажирів, які придбали паперові квитки під час кібератаки.

Які бонуси діятимуть?

  • Безплатний доступ до платних зал очікування для пасажирів із паперовими квитками, оформленими у період атаки.
  • Чай у подарунок для тих, хто подорожує з такими квитками.
  • Додаткові приємні «компліменти» від УЗ та партнерів після відновлення системи.

Щоб мінімізувати незручності для пасажирів, 26 березня відкрили додаткові каси:

  • три у Києві
  • дві у Вінниці
  • одну у Львові

Каси працюють без технічних перерв та обідніх перерв.

Поточний статус кібератаки

Фахівці УЗ, СБУ, Держцентру кіберзахисту, CERT-UA та Київстару продовжують відновлення систем. Онлайн-продаж квитків поки що недоступний, тому квитки на 26-27 березня можна придбати лише в касах.

Рекомендація для пасажирів: приходити за квитками у непікові години – з 09:00 до 11:00 та з 14:30 до 16:30.

Передісторія

23 березня «Укрзалізниця» зазнала масштабної таргетованої кібератаки, яка спричинила збій IT-системи. Постраждали онлайн-сервіси, зокрема продаж квитків, замовлення послуг і довідкова служба. Атака була спрямована на створення затримок у русі поїздів.

Відновлення систем триває, компанія продовжує працювати в офлайн-режимі.

Раніше ми розповідали, які оновлення представили у застосунку «Укрзалізниці».

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь