Скільки українців користуються платними онлайн-сервісами: дослідження Rakuten Viber
Компанія Rakuten Viber провела дослідження, щоб з’ясувати, чи готові українці платити за цифрові послуги. У ньому взяли участь понад 5 тисяч респондентів.
Подробиці
Згідно з опитуванням, 28% українців наразі користуються платними онлайн-сервісами й планують робити це й надалі. Ще 13% раніше мали досвід оплати, але наразі перестали. Водночас 59% зазначили, що ніколи не користувалися платними цифровими платформами.
Найпопулярніші категорії платних сервісів:
- Фільми та відео — 45%
- Ігри — 36%
- Музика — 35%
- Навчальні курси та освітні продукти — 30%
- Робочі застосунки — 20%
- Книжки — 17%
- Інше — 16%
- Месенджери та додатки для спілкування — 15%
- Сервіси для сплати податків — 8%
- Платформи знайомств — 7%
53% опитаних зізналися, що ніколи не завантажували контент з піратських сайтів або торентів, тоді як 47% мають такий досвід.
Скільки платять за онлайн-сервіси?
Серед тих, хто користується платними платформами:
- 47% витрачають 100–400 грн на місяць
- 29% — понад 400 грн
- 24% — менше ніж 100 грн
Раніше ми розповідали, що найбільше дратує українців на початку стосунків.