Lamel і UAnimals запускають благодійну кампанію на підтримку тварин, постраждалих від війни
До 28 травня бренд косметики Lamel спільно з зоозахисною організацією UAnimals проводить благодійний проєкт на підтримку тварин, які постраждали через війну. 20% від продажу обраної веганської косметики на сайті бренду буде спрямовано на евакуацію, лікування, забезпечення кормами й утримання тварин у притулках.
Подробиці
До кампанії також долучилися українські інфлюенсерки, які взяли участь у фотопроєкті разом зі своїми улюбленцями. Серед них — Віра Щербакова з кроликом Кокосом, Юлія Лункова з кішкою Міс Беррі та Женя Чабанова із собакою Булкою.
Кампанія покликана привернути увагу до проблеми тестування косметики на тваринах. Організатори наголошують, що така практика досі є легальною в окремих країнах — наприклад, у Китаї, де тестування є обов’язковим навіть для імпортованої продукції. Lamel підкреслює, що не тестує свої продукти на тваринах і має міжнародні сертифікати cruelty-free (зокрема PETA).
Учасники ініціативи закликають підтримати тварин і робити етичний вибір — на користь продукції, яка не шкодить братам меншим.
Раніше ми розповідали, що Animalism by UAnimals запустив колекцію «ТІНІ ХВИЛЬ», щоб привернути увагу до зникнення дельфінів під час війни.