Спецпроєкти

«Дія» обробляє понад половину звернень за допомогою ШІ


За перший місяць пілотного запуску ШІ-консультанта в «Дії» понад 52% запитів користувачів були оброблені без участі оператора. Про це повідомив віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій, міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

Подробиці 

Штучний інтелект інтегрований у чат-боти «Дії» в Telegram, Viber та Facebook Messenger, а також працює у застосунку й на порталі. Його створили на базі ChatGPT, а навчали — колишні оператори служби підтримки. Вони передали знання про типові проблеми, послуги та сценарії їх вирішення.

Федоров зазначив, що перед обробкою запитів усі персональні дані деперсоналізуються — ШІ отримує лише «чисте» запитання, зберігаючи приватність користувачів.

Окрім зовнішнього консультанта, у «Дії» працює внутрішній AI-асистент — він допомагає операторам генерувати відповіді під час діалогу з користувачами.

«AI — це не заміна людей, а їхнє підсилення. Ми звикаємо до розумних сервісів — і саме такими мають бути державні послуги», — підсумував Федоров.

Раніше ми повідомляли, що Мінцифра та Київстар підписали меморандум про співпрацю для розробки української мовної моделі.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь