Спецпроєкти

JUL і Ukrainian Folks презентують нову колаборацію, натхненну українськими піснями


Бренд JUL вдруге об’єднується з проєктом Ukrainian Folks, щоб переосмислити українську пісенну спадщину у сучасному вуличному стилі. 

Подробиці 

Новий дроп — це п’ять моделей футболок, що відтворюють назви українських народних та естрадних пісень у графічній інтерпретації.

Колекція поєднує приталені силуети зі стриманими деталями — контрастною окантовкою, вільним кроєм і принтами. Візуальну основу складають перекладені назви пісень:

  • «Несе Галя воду» — Halya Carries Water

  • «Ой, у вишневому саду» — Oh, In the Cherry Orchard

  • «Чорнії брови, карії очі» — Black Brows, Brown Eyes (романс Костянтина Думитрашка)

Колекція вже доступна онлайн на сайті JUL, у київському ЦУМі (3 поверх), а також у фірмових магазинах у Києві, Львові, Одесі та Луцьку.

Раніше ми розповідали, що ураїнський бренд JUL випустив нову лінійку базового одягу Comfort. 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь