HAVAS PR стає HAVAS Red: що відомо про ребрендинг?
Український офіс HAVAS PR оголосив про ребрендинг та приєднання до глобальної мережі HAVAS Red, що об’єднує офіси у понад 20 країнах.
Що зміниться? Відтепер агенція працюватиме як комунікаційна агенція повного циклу, поєднуючи PR, креатив, стратегічні комунікації та інфлюєнс-маркетинг.
Чим продиктовані зміни? У HAVAS зазначають, що це відповідь на виклик часу: побудова іміджу людей, брендів та організацій вже давно вийшла за межі класичного PR. Тож послуги агенції послідовно розширювалися та розвивалися у відповідь на запити й потреби клієнтів. Поруч із стратегічним та PR-відділами агенції сформувався повноцінний креативний департамент для запуску інтегрованих кампаній в усіх каналах, а також розвивається напрям інфлюєнс-маркетингу.
«Стратегічні комунікації — це шлях бренду до серця аудиторії, який пролягає скрізь, де його можуть почути потенційні споживачі. Ми читаємо ЗМІ, відвідуємо івенти, залипаємо у соцмережах і дослухаємось до лідерів думок. У комунікаційній стратегії маємо передбачити, як у кожній точці дотику зв’язати бренд із людиною. Класична PR-стратегія не вирішує таких викликів — вони потребують системної побудови іміджу бренду 360°. А креатив — це мультиплікатор будь-якої комунікації: без нього можна обійтись, але він робить контакт сильнішим і глибшим».
HAVAS Red — глобальна мережа PR та комунікацій у складі групи HAVAS, яка поєднує глобальний досвід із локальною експертизою у кожній країні. У 2025 році HAVAS Red було визнано PR-мережею року за версією Campaign Global і найкращою агенцією у континентальній Європі за версією PRovoke Media. Тепер український офіс офіційно приєднується до цієї мережі, відкриваючи нові можливості для клієнтів.
«Офіційний запуск в Україні демонструє нашу підтримку та відданість всієї групи HAVAS ринку, нашим співробітникам та клієнтам. В України великий потенціал для зростання, оскільки країна продовжує відновлюватися, і ми пишаємося тим, що стоїмо пліч-о-пліч з нашими колегами та клієнтами у цей вирішальний час. Ми можемо виконувати роботу світового рівня у будь-яких обставинах, адже в Україні є неймовірно обдаровані креативники та стратеги. Їхній досвід у поєднанні з нашими глобальними можливостями у сфері даних, технологій та штучного інтелекту створює потужну пропозицію для клієнтів».
HAVAS Red: що означають зміни
- Глобальний підхід. Український офіс отримує доступ до досвіду та найкращих практик агенцій із понад 20 країн. Це дозволяє надавати ще більш інтегровані та впливові рішення, які резонують як із локальною, так і з міжнародною аудиторіями.
- Комунікації на 360°. PR — це лише частина послуг. HAVAS Red розробляє комплексні комунікаційні стратегії, наповнені сенсами та креативом, які інтегрують всі медіаканали для максимального впливу.
- Локальна адаптація. Група HAVAS працює в Україні вже понад 30 років, накопичивши чималий досвід та реалізувавши сотні проєктів для українських клієнтів. Тож глобальні практики та рішення під час розроблення стратегічних комунікацій узгоджуватимуться із локальною специфікою.
Тренди комунікацій 2025 року
HAVAS Red прагне стати не просто постачальником послуг, а справжнім партнером у зростанні своїх клієнтів. Це означає очолювати тренди, а не наздоганяти їх.
- Інтегровані комунікації. Авторська модель Merged Media, за якою працює HAVAS Red в усьому світі, поєднує PR, креатив, історії та емоційний досвід. Завдяки цьому клієнти отримують цілісні рішення, які працюють ефективно в усіх каналах.
- Застосування ШІ. В українському HAVAS вже діє підрозділ фахівців із ШІ, які постійно вивчають нові інструменти штучного інтелекту та можливості для їхнього ефективного використання у комунікаціях та робочих завданнях.
- Made vs. Paid. Традиційні медіа втрачають свою значимість порівняно з медіаканалами, які здатні створювати самі бренди. Замість того щоб боротися за місце поруч з іншими, бренд може створити власний простір, де звучатиме лише його голос: новий сервіс, унікальне місце розміщення тощо. HAVAS Red допомагає клієнтам вибудовувати цей простір стратегічно: від ідеї до контенту, який формує довіру та зв’язок.
В Україні HAVAS Red залишається частиною рекламно-комунікаційної групи Havas Village.