Спецпроєкти

В Україні запрацювала система блокування спам-дзвінків: як поскаржитися


З 2 жовтня в Україні набули чинності нові правила, які дозволяють мобільним операторам блокувати номери телефонних спамерів. Про запуск системи повідомили у Міністерстві цифрової трансформації.

Відтепер користувачі можуть повідомляти про нав’язливі рекламні дзвінки, після чого оператори перевірятимуть такі номери й блокуватимуть їх.

Як поскаржитися на спам-номер

  1. Повідомте своєму оператору:

Vodafone — у застосунку або за номером 111 / 0 800 400 111 (в Україні), +38 050 400 111 (у роумінгу);

Kyivstar — у застосунку або за номером 466 / 0 800 300 466 (в Україні), *105466# (у роумінгу);

Lifecell — у застосунку або за номером 5433 / 0 800 20 5433 (в Україні), +38 063 5433 111 (у роумінгу).

  1. Подайте скаргу на гарячу лінію уряду — 1545.
  2. Або зверніться до НКЕК через онлайн-форму на офіційному сайті.

Як відбувається перевірка

Оператори блокуватимуть номер, якщо він відповідає щонайменше двом критеріям, серед яких:

  • дзвінки здійснюють без розмови;
  • середня тривалість дзвінка менша за 60 секунд;
  • понад 50% дзвінків — на різні номери;
  • на номер неможливо передзвонити;
  • під час виклику лунає записане повідомлення;
  • надходять численні скарги від абонентів;
  • номер не використовується для SMS чи інтернету.

У Мінцифрі зазначили, що система покликана захистити українців від небажаних дзвінків і зробити мобільний зв’язок комфортнішим.

Раніше ми розповідали, що в Україні створили платформу Chapter Ukraine, що зібрала всі українські книжки в іноземних перекладах. 

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь