Спецпроєкти

Кияни не підтримують перетворення Житнього ринку на фудкорт: дослідження

Життя
Текст: bit.ua

Агенція NOBR research & design agency на запит ініціативи «Житній буде жити» провела якісне дослідження «Голоси Подолу», щоб з’ясувати бачення киян щодо майбутнього Житнього ринку.

Подробиці 

Результати свідчать: громада підтримує реконструкцію будівлі, але виступає проти радикальної трансформації та перетворення ринку на фудкорт або комерційний простір. 62% опитаних наголошують на необхідності зберегти автентичну архітектуру Житнього, а 86% бачать його як відреставрований ринок без масштабної перебудови.

Для 80% респондентів ключовою функцією Житнього має залишатися торгівля продуктами, фермерськими та крафтовими товарами. Більшість підтримує лише обмежену кількість простих закладів із їжею та кавою, водночас 58% категорично проти мас-маркету, офісів, клубів і люксових форматів.

Дослідження також підкреслює соціальну та емоційну цінність Житнього ринку як місця спільноти, пам’яті та живого міського простору. Наступним етапом команда планує кількісне опитування для перевірки висновків на ширшій вибірці.

Раніше ми розповідали, що Житній ринок став об’єктом культурної спадщини Києва.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь