Великі знижки: що українці планують купувати на Чорну п’ятницю – опитування
У Rakuten Viber провели опитування, щоб з’ясувати, що українці планують купувати в Чорну п’ятницю. В опитуванні взяли участь понад 46 тисяч користувачів.
Результати опитування
Чи вірять українці у знижки на Чорну п’ятницю?
- 66% українців вважають знижки маркетинговим ходом;
- 20% не чекають на знижки, просто купуючи те, що треба та коли треба;
- 13% вірять, що знижки в Чорну п’ятницю є (6,5% збираються полювати на знижки; 6,5% вірять, проте не планують шопінг; 1% українців не чули про Чорну п’ятницю).
Що планують купувати українці:
- нічого – 67%;
- орієнтуватимуться на знижки – 10%;
- одяг та взуття – 7%;
- техніку для дому – 4%;
- гаджети – 4%;
- косметику, догляд за собою, вітаміни – 3%;
- товари для дому та ремонту – 2%;
- товари для домашніх улюбленців – 2%;
- товари для авто – 1%;
- підписки на корисні сервіси – менш як 1%.
Раніше ми розповідали, скільки українців працює за спеціальністю.