Користувачі monobank можуть залишати відгуки та побажання іншим компаніям прямо в застосунку
Користувачі monobank можуть залишати відгуки та побажання іншим компаніям прямо в застосунку необанку. Про це повідомив Олег Гороховський.
«Без швидкої реакції на фідбек користувачів немає сенсу навіть мріяти про незабутній клієнтський досвід. Кожен підприємець знає, що фідбек клієнта — це подарунок для розвитку бізнесу», – написав він.
Бізнеси, що підключені до сервісу, обіцяють швидко реагувати на коментарі, зазначив Гороховський. За його словами, це вже працює для оплат у мережі мультимаркетів Аврора, WOG та АНЦ.
Раніше ми повідомляли, що monobank запустив новий продукт для підприємців.