Спецпроєкти

Користувачі monobank можуть залишати відгуки та побажання іншим компаніям прямо в застосунку


1

Користувачі monobank можуть залишати відгуки та побажання іншим компаніям прямо в застосунку необанку. Про це повідомив Олег Гороховський.

«Без швидкої реакції на фідбек користувачів немає сенсу навіть мріяти про незабутній клієнтський досвід. Кожен підприємець знає, що фідбек клієнта — це подарунок для розвитку бізнесу», – написав він.

Бізнеси, що підключені до сервісу, обіцяють швидко реагувати на коментарі, зазначив Гороховський. За його словами, це вже працює для оплат у мережі мультимаркетів Аврора, WOG та АНЦ.

Раніше ми повідомляли, що monobank запустив новий продукт для підприємців.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь