Більшість українців відмовилися від російськомовного контенту або скоротили споживання. Опитування Rakuten Viber
2% респондентів відмовилися від російськомовного контенту, а 17% іноді читають або дивляться щось російською. Про це свідчать результати опитування Rakuten Viber, в якому взяли участь понад 40 тисяч користувачів.
З тих, хто відмовився від російськомовного контенту, 42% просто перестали споживати, а 10% активно блокують і скаржаться на такі публікації, відео тощо. 22% респондентів скоротили споживання за останній рік, 9% — відмовились ще раніше.
На питання «Чи змінилося ваше споживання російськомовного контенту за останній рік?» відповіді розподілилися так:
- просто перестав/-ла споживати — 42%;
- скоротив/-ла споживання — 22%;
- звички не змінилися, інколи щось дивлюся / читаю російською — 17%;
- перестав/-ла споживати взагалі, активно блокую і скаржуся на такий контент — 10%;
- і раніше не споживав/-ла — 9%.
Rakuten Viber також запитав українців, який україномовний контент вони споживали найбільше протягом останнього року. Лідерами стали такі категорії:
- відео (YouTube, шоу тощо) — їх обрали 24% опитаних,
- музика (20%),
- кіно (10%).
- 5% українців обрали літературу,
- подкасти — менш як 1%.
34% респондентів відповіли, що споживають усі зазначені види контенту українською мовою. 7% користувачів не споживають нічого з вищенаведеного.
Відповіді на питання «Який саме україномовний контент ви споживаєте найбільше протягом останнього року?» розподілилися таким чином:
- відео (YouTube, шоу тощо) — 24%;
- музика — 20%;
- кіно — 10%;
- література — 5%;
- подкасти — менше ніж 1%;
- усе вищенаведене — 34%;
- нічого з вищенаведеного — 7%.
Примітка: методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>40 000. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.
Раніше ми повідомляли, що на Київщині перейменували 316 вулиць, які мали назви-символи імперського минулого.