Українські оператори не зможуть забезпечити 10 годин звʼязку під час блекаутів – причини
Нещодавно мобільних операторів зобовʼязали надавати звʼязок та інтернет під час відключень упродовж 10 годин (замість чотирьох, як було раніше). Таку вимогу перед ними поставив Національний центр управління мережами телекомунікацій (НЦУ). Вимога набрала чинності з 16 липня.
Сьогодні компанії «Київстар», «Vodafone Україна» і «lifecell» у спільній заяві повідомили, що виконати таке розпорядження «вкрай складно», та навели свої аргументи, повідомляє DOU.
- Оператори заявляють, що для виконання цих вимог потрібно електропостачання упродовж часу, який необхідний для повного заряджання обладнання резервного живлення. Це вимагає надання дозволів від постачальників електроенергії (обленерго) на збільшення потужності електричного струму, що живить базові станції, оскільки збільшення кількості акумуляторів створює подвійне навантаження на енергосистему.
- За приблизними розрахунками для заряджання акумуляторів, що живитимуть базові станції мобільних операторів протягом 10 годин у випадку знеструмлення, знадобиться потужність близько 2,8 ГВт-год. електроенергії на добу. Для цього потрібно задіяти потужність співмірну з потужністю одного енергоблоку АЕС, зазначили оператори.
У заяві додали, що вимоги НЦУ потребують чіткої взаємодії з енергетиками і повної перебудови інфраструктури енергозабезпечення й розміщення обладнання.
Раніше ми повідомляли,