Спецпроєкти

Українські бізнеси об’єднуються, щоб допомогти ВПО інтегруватися у нові міста


Громадська організація «Не Самі» та креативна агенція Bickerstaff.092 започаткували ініціативу «Дружні Двері», спрямовану на допомогу українцям, які втратили свої домівки через війну, інтегруватися в нові громади та знайти можливості для адаптації. 

Подробиці 

Згідно з останніми даними МОМ, кількість ВПО в Україні досягла 3,5 млн осіб і продовжує зростати.

Проєкт «Дружні Двері» покликаний об’єднати ініціативи, які вже працюють на допомогу переселенцям, та створити нові можливості. Ідея полягає у тому, щоб кожен переселенець мав змогу легко знайти підтримку й ресурси, які допоможуть йому влитися в нове середовище.

У рамках ініціативи на сайті «Дружні Двері» з’явився розділ «Дружні бізнеси», де зібрані можливості від компаній, готових підтримати переселенців. Зокрема, компанії пропонують вакансії, HR-лекції, стажування та інші варіанти допомоги. До ініціативи вже приєдналися великі українські бренди, як-от мережа «Фокстрот», FIZI, «Епіцентр», MOYO, дитячі магазини MA та інші.

Проєкт закликає українські бізнеси долучатися до ініціативи та створювати більше можливостей для ВПО. 

Докладніше про проєкт можна дізнатися на сайті та в соцмережах  «Дружніх Дверей».

Раніше ми розповідали, що ВПО можуть отримати деякі медпрепарати безоплатно або з частковою доплатою за програмою «Доступні ліки».

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь