«Залізна Крамниця» презентувала новий дроп про пасажирів «Укрзалізниці»
«Залізна Крамниця» випустила колекцію Choose your passenger mode, натхненну типажами пасажирів українських поїздів.
Подробиці
У колекції — футболки, шопери, брелоки, листівки та інші речі з 8-бітними персонажами:
- Батя mode — той, хто починає трапезу ще до відправлення;
- Hardworker mode — працює в дорозі, ловлячи інтернет;
- Matcha-latte mode — завжди з улюбленим напоєм;
- Namaste mode — медитує під час подорожі.
Образи персонажів втілили стендап-комік Іван Барбул, співачка YARIMA, креативник Влад Болсун та підприємниця Світлана Вєхтєва.
Мерч доступний онлайн і в магазинах у Києві та Львові.
Раніше ми розповідали, що JUL і Ukrainian Folks презентували нову колаборацію, натхненну українськими піснями.