«Сенс» і Happy Monday запустили кампанію «Читай на роботі. Працюй з сенсом»
Книгарня «Сенс» разом із платформою розвитку кар’єри Happy Monday оголосили про старт ініціативи, що закликає проводити робочі перерви з книжкою замість телефона.
Подробиці
Організатори наголошують: кілька хвилин читання знижують рівень стресу та відновлюють концентрацію ефективніше, ніж скролінг соцмереж. Кампанія передбачає відеоролики й рилзи з прикладами корпоративних бібліотек та читацьких практик.
Переглянути цей допис в Instagram
«Навіть у робочий день є місце для читання. Це спосіб відпочити й наповнити рутину сенсом», — зазначають ініціатори.
Раніше ми повідомляли, що «Сенс» на Хрещатику та організація «Україна без сміття» відновили акцію зі збору російськомовної літератури на переробку.