Cпецпроєкти

«Хочу ніс як у Кендалл Дженнер». Як соцмережі змінюють наше ставлення до зовнішності і впливають на попит у пластичній хірургії

За моєї лікарської практики пластичні операції часто роблять пацієнти, які мріяли про неї ще до появи в соціальних мережах масок і сімейства Кардаш’ян. Та не стану заперечувати, що вплив інстаграм-блогерів також вагомий.

Надважливо вміти відрізнити навіяне соціальним бумом цікавості до топмоделей (Кендалл Дженнер, Белла Хадід та інші) від природного бажання мати кращий вигляд, залишаючись при цьому собою.

Як зрозуміти, чи дійсно вам потрібна пластична операція?

Дуже просто. Якщо маєте сумніви, остерігаєтеся втратити себе або не впевнені, чи було подібне рішення щирим покликом душі або спровоковане відредагованими фото в Instagram чи Facebook, моя порада – видалити соціальні мережі на місяць.

Якщо впродовж випробувального терміну досі тягне зробити пластичну операцію, подумайте ще декілька місяців. Коли бажання не зникає, а хірург бачить передумови – можна діяти.

Життя без соціальних мереж – непропорційно мала жертва, коли питання стосується зовнішності, здоров’я (як фізичного, так і психологічного) та власного комфорту. Вам жити з наслідками власного рішення. Тому вважаю, що соціальні мережі будуть тут хибними порадниками.

Технології та б’юті-гаджети – чи є вони дієвими?

Популярні наразі пластичні операції та косметичні маніпуляції варіюються від філерів для обличчя та ринопластики до боротьби зі зморшками й старінням шкіри, операціями з видалення жирових відкладень тощо.

Естетична медицина розвивається нині на рівні з робототехнікою — з’являються нові види лазерів та інших світлових технологій. Лазер, RF, LED, ультразвук – цілком дієві технології омолодження та лікування шкіри.

Окрім того, новітні технології в ході власного розвитку не лише підвищили швидкість і якість праці пластичних хірургів, але й знизили необхідний для відновлення пацієнта час.

Чи працюють подібні технології? Безперечно, що так. Чого не можу сказати про чимало підручних б’юті-пристроїв, які активно рекламують у соцмережах.

Наприклад, роликовий автомасажер для обличчя, вакуумні банки – усе, що обіцяє омолодити в домашніх умовах, окрім якісної косметики з догляду – це радше маркетинг, аніж якісне рішення.

Не наполягаю, але завзято рекомендую щодо кожної нової технології з Instagram консультуватися у свого косметолога чи хірурга. Слід розуміти, що людина, яка обізнана в анатомії, зможе краще пояснити, як саме гаджет у красивій обгортці впливатиме на вас. До того ж консультація в лікаря перед початком будь-якого лікування – елементарне правило безпеки.

Думка редакції може не збігатися з думкою автора колонки.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Наші колумністи
Пані М.
блогерка
Наталія Пірак
засновниця Fly_Academy
Сергій Бобровський
керівник наукової групи UPEA
Михайло Федоров
Міністр цифрової трансформації
Ми в Телеграмі
підписуйтесь