Топ-5 Аі-інструментів для створення контенту в соцмережах
Розвиток ШІ та поява нових інструментів непокоять спеціалістів різних галузей креативної індустрії. Втім, близько 85% маркетологів та спеціалістів з медіа і продажів погоджуються із тим, що інструменти Ai підвищують якість контенту та автоматизують задачі з аналізу.
Не варто боятись нововведень: інструменти Ai наразі не заберуть вашу роботу, а полегшать її та автоматизують деякі задачі. Експерти #Oddee Agency, якіминулого року отримали Канського срібного дельфіна, розповідають про топ найкращих інструментів штучного інтелекту.
1. SMM-копірайтинг: OwlyWriter
Цей інструмент стане у нагоді при створенні дописів в соціальних мережах. Головна функція: генерування підписів на основі короткого опису. Окрім цього, є і інші:
- Генерування ідей для дописів за описом;
- Створення схожих дописів за прикладом вже існуючих;
- Створення святкового контенту;
- Розумний календар для спрощення планування публікації контенту;
- Інструменти для просування обраного контенту бренду від особи працівників;
- Автоматизація підбору актуальних хештегів;
- Закріплення для аналізу та стеження обраних ключових слів;
- Розрахунок часу постингу;
- Поглиблений аналіз статистики;
Як це працює?
Переглянемо на прикладі генерування допису за описом. Сам інструмент доволі простий у використанні. Достатньо лише ввести тему для допису та обрати тон спілкування (професійний, дружелюбний, дотепний тощо), а далі ресурс самостійно згенерує підписи.
А ось такі ідеї для дописів OwlyWriter пропонує на задану тематику (тема: «Водонепроникні кросівки»):
В останні роки інструмент добре зарекомендував себе. Його використовують такі бренди і корпорації, як Ikea, Domino`s, Roshe.
Ціна інструменту
Єдиний мінус ресурсу: OwlyWriter неможливо використовувати окремо від пакету інструментів Hootsuite. Сам пакет з іншим функціоналом, зокрема генератором дописів, в ціні варіюється від 99 по 739 $ / міс, в залежності від того, працює команда чи один користувач. Існує також безкоштовна пробна версія інструменту.
2. Створення відео: InVideo
InVideo — потужний інструмент для редагування відео, що стане у нагоді і блогерам і брендам. Незважаючи на те, що ресурс має широкий функціонал, розібратися з InVideo дуже просто: можна редагувати відео, користуватись згенерованими готовими шаблонами або послуговуватись онлайн-бібліотеками, наприклад, Shutterstock або Storyblocks.
Розглянемо функціонал ресурсу детальніше – ось що пропонують розробники:
- Відеомейкер для YouTube: ресурс генерує сценарії до відео за заданою темою, також є можливість автоматичного додавання субтитрів, фонової музики та переходів-склейок.
- Генерування слайд-шоу: за заданими підказками штучний інтелект створить скрипт, підбере потрібні зображення, додасть текст та фонове аудіо. Такий інструмент може спростити підготовку портфоліо, презентації, промоакції або створення відеоспогадів.
- Створення інтерактивного аватару: завдяки цьому інструменту можна створити відео з персонажем-аватаром. Для цього потрібно додати фото або зображення, і прикріпити текст, все інше згенерує мережа. Є можливість додавати власну аудіодоріжку з текстом або використати один із пропонованих ресурсом голосів.
- Генератор сценаріїв до відео: створює скрипти із сильними гачками, добре структурованими повідомленнями та потужним CTA.
- Створення відео з тексту: все, що треба — написати тему та будь-яку інструкцію; далі штучний інтелект підбере відеоряд та згенерує готове відео. Цей інструмент може допомогти при редагуванні та монтажі відео: можна задавати параметри текстом, а мережа застосує це до контенту.
- Генератор озвучки та голосів: за допомогою цього інструменту можна підібрати голос до відео з бібліотеки або покращити якість своєї аудіодоріжки.
Як це працює?
Подивимось на прикладі нижче:
При реєстрації сервіс пропонує пройти невелике опитування для покращення функціоналу. Після цього користувачу одразу надається безкоштовний доступ до одного з інструментів: генерування відео за описом. Ми запропонували створити просте відео на тему «5 інструментів маркетингу в соціальних медіа», а також вказали, що весь матеріал Ai доведеться шукати в інтернеті.
Далі пропонується обрати критерії: аудиторію (варіанти якої підбираються автоматично в залежності від теми відео), стиль відео та платформа для публікації.
Після генерування першого варіанту пропонується переглянути його та внести правки і уточнення. Після «затвердження» платформа рендерить готовий відео-контент та пропонує скачати його.
Ми вказували публікацію на YouTube, і InVideo додав кращий варіант назви, розділив відео на таймкоди та прикріпив опис і хештеги. Ми навмисне не вносили правки та не прописували детальне ТЗ, аби поглянути, з чого можна почати. І перший результат вийшов досить непоганим.
Ціна інструменту
InVideo Ai пропонує безкоштовний ознайомчий період, який надає доступ до генерації відео за описом та його редагування.
Обмеження безкоштовного пакету: лише 10 хвилин генерування, 10 Гб памʼяті, завантаження з водяним знаком, чотири сеанси з можливістю експорту відео на тиждень. Також є тарифи за 20 $ та 48 $ / міс за одного користувача, які відкривають доступ до інших інструментів.
3. Генерування візуалу, каруселей тощо: Predis.Ai
Predis.Ai — багатофункціональний ресурс для створення контенту в соціальних медіа. Окрім генервання дописів та каруселей, пропонується також:
- Генерування відео для соцмереж за описом чи текстовим сценарієм (TikTok-відео, розповіді Instagram, відеореклама тощо);
- Генерування описів та тексту для дописів;
- Створення листів для розсилок електронною поштою;
- Написання готових відповідей та повідомлень;
- Підбірка цитат за темою;
- Планування постингу;
- Аналітика конкурентів;
Як це працює?
Після реєстрації користувачу відкривається обмежений доступ до функціоналу сервісу. Із доступних інструментів генерування – текст та візуал каруселі допису Instagram, багаторядковий скрипт для публікації, рекламний допис, святковий допис, текстовий блог, цитати до допису, меми. Окрім створення першого варіанту візуалу, також є можливість вносити правки боту або змінювати параметри у вбудованому редакторі вручну.
Ціна інструменту
Безкоштовна пробна версія дозволяє випробувати майже всі ключові інструменти Predis.Ai. Проте, щоб завантажити створений контент, потрібно придбати пакет від 32 по 249 $ / міс.
4. Аналітика: Emarsys
Emarsys — сервіс з аналітики активності в соціальних медіа. Штучний інтелект в цьому випадку є одним з інструментів персоналізації контенту. Клієнтами сервісу є такі бренди, як Gibson, Puma, Nike, PetCo. Завдяки йому можливо:
- Вимірювання впливу соцмереж на продажі (аналіз показників продажів);
- Оптимізація контенту;
- Прогнозування ефективності контенту;
- На основі даних соцмереж створення «портрета» середньостатистичного покупця;
- Аналіз та порівняння різних каналів;
Як це працює?
Emarsys пропонує розширені функції сегментації та персоналізації, що дозволяють маркетологам складати індивідуальні звіти по всіх каналах.
- Сегментація: Створюйте сегменти клієнтів на основі демографічних даних, лайків/не подобається чи минулих покупок;
- Персоналізація: Персоналізуйте електронні листи, веб-контент та пропозиції на основі даних та інтересів клієнтів;
- Таргетинг: за допомогою Ai можна вирахувати більш точні метрики для запуску таргетованої персоналізованої реклами.
Ціна інструменту
Emarsys пропонує індивідуальні плани в залежності від обраного функціоналу та кількості аналітиків в команді.
5. Робота з LinkedIn: Taplio
Taplio — сервіс для автоматизації ведення профілю LinkedIn. Ресурс допоможе пришвидшити процес створення контенту, планування публікацій, формування нових зв’язків та відстеження результатів. Taplio містить найактуальніші новини та ідеї, бібліотеки вірусних публікацій, які допоможуть швидко розпочати роботу. Всього за годину ви зможете створити якісний контент та розпланувати дописи.
Як це працює?
Достатньо зареєструватись на платформі та інтегрувати профіль LinkedIn. Після цього буде доступний пробний безкоштовний семиденний тариф з усім функціоналом.
Спочатку Taplio інтегрується з обліковим записом LinkedIn, завдяки машинному навчанню аналізує профіль (посаду, навички, резюме тощо) та надає рекомендації для покращення (наприклад, додавання ключових слів, хештегів чи навичок, покращення стилю тексту резюме, рекомендації до контенту тощо). Також сервіс аналізує список контактів та пропонує людей, що можуть вас зацікавити.
Ресурс досліджує дані активності вашого профілю: коментарі, відповіді, дописи, групи, до яких ви доєднались. А на основі цього пропонує подібний контент або генерує ідеї для створення вашого унікального контенту.
Taplio надає функції з автоматизації для планування дописів та автоматизації завдань, як-от створення готових відповідей на поширені запитання в особистих повідомленнях або готові коментарі. Також сервіс надає розширену аналітику статистики залучення.
Ціна інструменту
Платформа надає три пакети інструментів, а ціни варіюються від 39 по 149 $ / міс в залежності від обраного часу користування і обраних функцій.
Переваги використання інструментів Ai для створення контенту в соцмережах:
- Автоматизація рутинних задач;
- Розширена аналітика всіх каналів соціальних мереж;
- Персоналізація контенту;
- Можливість швидкого масштабування;
- Підвищення продуктивності SEO.