«JAXET у світі одягу сьогодні – це як айфон в епоху кнопкових телефонів»: інтерв’ю із засновником інноваційного бренду JAXET
Речі бренду JAXET мають футуристичний і стильний вигляд. І можна було б обмежитись уже цим впізнаваним стилем, але ні. Вбудований Bluetooth, NFC-токен, захисна лінза, перекладач – і це вже не просто куртка чи жилет, а ще й повноцінний набір девайсів. JAXET – створений у 2021 році одяг, на розроблення якого засновника бренду Артура Мхітаряна надихнули геймінг та космос.
Уперше куртки JAXET помітили на боксері Олександрі Усику перед поєдинком з Ентоні Джошуа.
bit.ua поспілкувався із засновником бренду про команду, перспективи інноваційного одягу та про те, для кого створюється JAXET.
Про що бренд JAXET – про моду чи технології?
Артур Мхітарян: JAXET – і про моду, і про технології, і навіть про безпеку. У розробленні бренду ми завжди тримаємо фокус на інноваціях, безпеці та стилі.
Як виникла ідея створення бренду JAXET?
За два місяці до пандемії мені наснився сон. Як більшість сновидінь, він міг би забутися в перші кілька годин, але образ, який у ньому виник, залишився в мене десь дуже глибоко на підсвідомості. Це був образ курток із захисною лінзою. Ідея не давала мені спокою, і я вирішив утілити її в життя.
З початком жорсткого локдауну ми почали працювати над новим трансформаційним продуктом, а у вересні цього року офіційно презентували бренд JAXET під час London Fashion Week. Головною подією став вихід Олександра Усика на бій із Джошуа в образі, який ми розробляли командою JAXET разом із Олександром.
Хто ваш споживач, для кого ви створюєте речі?
Глобально ми створюємо JAXET як універсальний бренд для всіх. Можливо, на перших етапах він більше резонує тим, хто вже в темі tech індустрій: стартаперів, геймерів та тих, кому цікавий та зрозумілий віртуальний, технологічний світ.
Ми постійно працюємо над розвитком продукту, щоб створювати версії, які відповідатимуть вимогам зовсім різних людей.
JAXET у світі одягу сьогодні – це як айфон в епоху кнопкових телефонів.
Розкажіть про команду бренду: скільки людей працює, як створюються моделі?
Над розвитком бренду працює понад 40 людей разом з експериментальним цехом. Кожну модель ми обговорюємо командою: що в цій моделі хочемо побачити, який вигляд вона матиме зовні, які будуть інтегровані технології та фішки.
Після – дивимося фасони, різні матеріали, готуємо ескізи та вибираємо оптимальні, стильні, практичні моделі.
Як вибираєте фасони, матеріали та складники?
У нас є експериментальний цех, тому в основі нашого вибору завжди є ретельний відбір і тест. Подивилися матеріал або технологію, випробували їх на якість, наявність дефектів, як реагує в різних ситуаціях та умовах.
Якщо виявляють себе добре в експериментах, ми затверджуємо та реалізовуємо, впроваджуючи в наші продукти.
Створення якихось речей у планах?
У нас у планах створення вдосконаленої версії курток зі ще вищим рівнем захисту, а також клімат-контролем та іншими технологіями. Ми йдемо до того, щоб створити реальний костюм Залізної людини.
Так, це не станеться швидко, але ми рухаємося до цього. І це не просто фантазії – ми маємо конкретне бачення та розробки.