Cпецпроекти

5 правил безпечного користування службами доставки під час карантину


В умовах карантину рекомендовано повністю ізолюватися подалі від людей та громадських місць. Це означає не відвідувати супермаркети та магазини (тільки в разі крайньої необхідности), не відвідувати кафе та заклади громадського харчування (всі вони зачинені, але це відповідальність кожного власника окремо). Словом, усі сервіси і доступ до закладів наразі нам недоступні або вкрай не рекомендовані. І тут з’являється доставка. Але чи все тут до кінця зрозуміло?

Як замовляти продукти?

Тут варто розуміти, що саме ми отримуємо з доставкою. Продукти, які лежать у магазинах та супермаркетах, як і будь-які інші товари, не можуть переносити на собі вірус. Тут діє респіраторний спосіб передачі, тобто людина–людина. Наразі не було зафіксовано жодного випадку передачі вірусу через продукти харчування. Звісно, якщо хтось у магазині чхнув або кашлянув на яблуко, воно буде переносником вірусу. Та по-перше, для кожної поверхні є певний час життєздатности вірусу, а по-друге, навряд чи хтось стане таке робити (ми сподіваємося). 

У будь-якому разі, важливо мити овочі та фрукти, незалежно від того, коли ми їх купили: під час пандемії чи у будь-який інший день.

Як замовляти  готові страви?

Вірус COVID-19 все ще не до кінця вивчено, але вже є деякі гіпотези щодо того, що вірус вразливий до високих температур. Але поки остаточних доказів немає. Все ж таки краще замовляти ту їжу, що пройшла температурну обробку.

Якщо ви вирішили замовити доставку готових страв, насамперед обирайте той заклад, якому ви довіряєте і який відповідаає вашій системі харування. Зазвичай відповідальні заклади дотримуються усіх необхідних заходів безпеки в будь-який час і до появи коронавірусу.

Щодо пакування їжі, обов’язково мийте руки перед та після розпакування. Якщо хочете почуватися ще безпечніше, перекладіть їжу у свій посуд. 

Як контактувати з кур’єром?

Служби доставки повинні гарантувати безпеку своїм працівникам і надавати їм маски, рукавички та антисептики. Але повну відповідальність за їхнє дотримання несе безпосередньо окрема людина. 

Не забувайте, що працівник служби так само ризикує своїм здоров’ям, як і ви. Саме тому зараз багато служб та сайтів пропонують людям безконтактну доставку. Тобто кур’єр залишає ваше замовлення біля дверей і повідомляє вас про це. Для цього попередньо сплатіть замовлення на сайті або через переказ. Так ви уникните всіх можливих контактів. 

Про що не слід забувати?

Люди часто не залишають додаткової плати кур’єрам, виходячи з того, що працівники отримують фіксовану ставку і відсоток від кількости замовлень. Насправді кожна служба має свої правила. До того ж в умовах карантину саме ці люди ризикують своїм здоров’ям і продовжують працювати у звичайному (навіть пришвидшеному) темпі. Саме тому не забувайте про чайові. Якщо їх можна додати онлайн або в застосунку, використайте цей метод. Якщо ж ні — пам’ятайте про дистанцію, мінімум 1,5–2 метри між вами.

Як ставитися до помилок?

Популярність сервісів доставок значно зросла і це цілком логічно. Ми маємо чудову можливість замовити все необхідне і залишатися вдома. Якщо кількість замовлень зросла, то зовсім не обов’язково, що і кількість кур’єрів також. Ці люди намагаються встигнути все. Якщо ви користуєтесь застосунком для доставки, майже в кожному з них усі кур’єри мають свій рейтинг, тож ви можете поставити оцінку після замовлення. Навіть якщо кур’єр переплутав щось у вашому замовленні або доставив його із запізненням, спробуйте поставитися з розумінням. Не варто ставити одну зірочку за дрібниці, це може вплинути на роботу цієї людини. Будьте вдячні та співчутливі.

Разом проти коронавірусу: збираємо 1 000 000 грн на захисні костюми для лікарів. Твій внесок важливий!

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: