Спецпроєкти

Відкриття дня: сюрреалістичний діджитал-лукбук від MARSALA


Разом проти коронавірусу: збираємо 1 000 000 грн на захисні костюми для лікарів. Твій внесок важливий! 

Український бренд взуття MARSALA презентує нову весняно-літню колекцію. Для презентації обрали формат діджитал-лукбука, над створенням якого працював молодий ізраїльський артист Олександр Барболін.

До лукбука увійшли п’ять сюрреалістичних колажів, які асоціюються радше не зі світом високої моди, а з мистецькою виставкою. За основу колажів узяті картини XVIII–XIX століть з яскраво вираженою історією постільного режиму.

«У теперішні часи невизначености й обмежень у пересуванні приходять нові рішення у створенні віжуалів», – розповідає про новий лукбук дизайнерка бренду MARSALA Марія Маслій.


У новій колекції українського бренда неозброєним оком помітна ретростилістику: взуття на будь-який смак, при одному погляді на яке охоплює солодка ностальгія. Уся принадність у тому, що це не абстрактна ностальгія, якою можна тільки віддалено милуватися, як старими класичними фільмами. Взуття завжди буде поряд: його можна носити вдома або планувати з ним лук для довгоочікуваної прогулянки після завершення карантину. 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь