Дослідження. Як змінився ринок мобільних застосунків під час пандемії?
Три місяці в ізоляції і перехід в онлайн сильно вплинули на наші звички. Ми стали частіше купувати в інтернеті, замовляти їжу онлайн, більше проводити часу у смартфонах, грати у відеоігри. Тому зріс попит на різні мобільні застосунки.
Згідно з дослідженнями міжнародної платформи для маркетингу додатків Adjust, наприкінці березня 2020 ринок застосунків просів (через скорочення витрат на маркетинг), але потім почав стрімко відновлюватися. Уже у квітні можна було помітити інтенсивне зростання мобільних ігор (43%), застосунків для бізнесу (105%) і доставки їжі (73%).
Наводимо висновки дослідження
1. Додатки для покупок ще ніколи не були такі популярні, як під час пандемії.
Залученість користувачів під час ізоляції зросла на 40%, а показник покупок виріс з 10,5% до 14,7%. Зростають переважно компанії, які використовують платне просування (Amazon, Flipkart, Alibaba).
Загальне зниження бюджетів на маркетинг призвело до зниження цін на мобільну рекламу, і ті, хто ризикнув продовжувати закупівлі, виграли, утримали покупців і зуміли залучити нових.
2. Зросла популярність «гіперказуальних» ігор, а кількість проведеного часу в них виросла на 72%.
За час пандемії масово виріс ринковий попит на ігровий контент, особливо на гіперказуальні ігри – вони прості, з мінімалістичним інтерфейсом та затягують. Кількість їх встановлень по світу подвоїлася, а в Китаї збільшилася в 3,5 рази за 4 місяці. Завдяки залученості користувачів клікабельність реклами в них збільшилася на 22%, а встановлення – на 14%.
3. Зросла кількість установок популярних застосунків для читання новин
Зрозуміло, люди під час ізоляції звикли постійно звертатися до новин. Кількість щоденних установлень новинних програм зросла в період із січня по квітень 2020 на 37%, а кількість щоденних сесій користувачів за цей період – на 59%.
Як вважає співзасновник Adjust Пол Мюллер (Paul H. Müller), через загальну невизначеність в умовах пандемії користувачі стали надавати більшу перевагу новинним застосункам, ніж традиційним ЗМІ. Це, безсумнівно, вплине на ринок мобільних застосунків у тривалій перспективі.
4. Зараз найвдаліший час, щоб запускати та просувати застосунки для онлайн-шопінгу.
Після переходу на віддалену роботу люди почали купувати значно більше продуктів онлайн, а такі великі рітейлери, як Amazon, Ozon і Farfetch, зафіксували величезне зростання і нових користувачів, і повторних покупок. Це свідчить про універсальність трендів у зростанні інтересу до онлайн-шопінгу.
У світі, де знижується кількість фізичних точок контакту з покупцями, застосунки допомагають брендам стимулювати зростання. Якщо раніше застосування нових цифрових технологій і наявність онлайн-версії свідчили про сучасність компанії, то тепер вони стали «новою нормою».
Навіть звичні нам офлайнові сервіси на кшталт консультацій із макіяжу або догляду за обличчям впевнено йдуть в онлайн завдяки Zoom-дзвінкам і власним застосункам.
«Користувачі адаптуються до змін у ритейлі і покладаються на онлайн-покупки як ніколи раніше. Кращого часу для онлайн-магазинів ще не існувало», – зазначає Марк Елліс (Mark Ellis), співзасновник і CEO Liftoff.
Коли, якщо не зараз, запускати мобільний сервіс для бренда?