Спецпроєкти

Нові цінності краси. Як бренд Bevza розвиває етичну моду в Україні


Ukrainian Fashion Week за підтримки Українського культурного фонду презентує третю історію у межах проєкту Action: Sustainable Fashion про українські бренди, які реалізовують ініціативи у сфері свідомої моди та відповідального споживання.

Серед брендів, які надихаються філософією sustainability, є бренд Bevza. Це один із найвпізнаваніших у світі імен української індустрії моди, а також один із найуспішніших українських брендів. 

Бренд був створений дизайнеркою Світланою Бевзою у 2006 році. Знаковий дизайн Bevza одразу проявився у чистих та легких силуетах. Кожна колекція відображає відчуття позачасової вишуканостм, акцентуючи увагу на витончених тканинах та ідеальній посадці. А головним орієнтиром краси для Bevza є елегантність та сталість.

Етичне ставлення до природи є однією з фундаментальних цінностей команди компанії. Бренд вірить, що мода не має існувати ціною життя нашої планети.

Бренд Bevza створює майбутнє свідомого споживання із новими цінностями краси.

Колекції Bevza формуються на поєднанні стилю, елегантности та етичного виробництва.

У 2018 році команда бренда створила колекцію FW19, до якої увійшли вже відомі сьогодні екологічні пуховики з реалістичним анімалістичним принтом, що нагадує справжнє хутро.  Вони стали альтернативою натуральним шубам. По-перше, пуховики Bevza запропонували іронічний погляд на культуру споживання хутряних виробів. По-друге, речі створено з екологічних матеріалів, таких як віскоза та перероблений поліестер. А для створення принтів команда бренда використовувала нетоксичні барвники.

У колекції FW20, яка була представлена на Тижні моди у Нью-Йорку, дизайнерка використала інноваційні текстури з перероблених матеріалів. Трикотажні сукні й топи виконані з поліестеру, виготовленого із пластикових пляшок, що зібрані на дні океану. Інші моделі створені з переробленого деніму.

Усі трикотажні матеріали, обрані для створення колекції, було схвалено Інститутом Етики та Екологічної Сертифікації (ICEA), а також RCS100. У результаті прогресу у сфері текстильної промисловости з’явилася можливість досягти найвищої якости виробів, що була недосяжна раніше. Тому місія, задекларована брендом Bevza, − створити майбутнє свідомого споживання із новими цінностями краси − є близькою та реалістичною. 

Прочитати історію про бренд Gunia project можна тут.

10 фактів про бренд український бренд KSENIASCHNAIDER знайдете у наступному матеріалі.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram