Український бренд створив одяг з доповненою реальністю. Який він на вигляд і де його купити?
Український бренд одягу FINCH і студія з розробки продуктів у доповненій реальності FFFACE випустили капсулу напіввіртуального одягу.
Як зазначає бренд, одяг розроблено спеціально для створення контенту, аналогів подібного продукту на сьогодні у світі не існує.
Колекція FFFACE x FINCH складається зі світшотів та футболок, які мають віртуальну 3D-анімацію. Вона спрацьовує в камері смартфона, якщо навести на принт через сторіз в Instagram.
Анімації виходять за межі одягу і рухаються в реальному часі.
Одна одиниця одягу може мати кілька AR-ефектів. Творці капсули пропонують замість того, щоб купувати більше одягу заради створення модних фотографій і відео, перевести таке споживання в діджитал. Тим самим звільняється місце в гардеробі та підтримується ідея сталого споживання.
Щоб активувати AR-шар, досить просто відкрити Instagram-ефект і навести на принт. Активуючи анімацію, можна відразу постити контент і отримувати лайки. Для активації AR не потрібно встановлювати додаткові застосунки.
Завдяки реалізації функціоналу на базі Instagram-фільтра ефект не тільки доступний усім, але й може постійно оновлюватися без змін у фізичній версії одягу. Уже за місяць FFFACE додадуть другий AR-шар до кожного предмета одягу. Таким чином власники, маючи одну фізичну річ, отримають два і більше цифрових луки.
Ключова цінність AR-одягу, за словами творців:
«Він (одяг) може бути кастомізований у тому середовищі, де відбувається найбільше контактів з нашими луками – в соцмережах. І якщо з нашим реальним одягом щодня стикаються десятки людей, то в цифровому середовищі ця цифра складає сотні або тисячі контактів щодня».
Купити речі можна в інтернет-магазині FINCH. Вартість футболки – 1650грн, світшота – 2250грн.