Як зумери змінюють світ на краще? Дивіться міні-фільм із Біллі Айліш
69% представників покоління Z у Європі відчувають тиск з боку старшого покоління. Зумерам дістається більше за всіх – саме їх охрестили «втраченим» поколінням, яке одержиме гаджетами і не пристосоване до реального світу.
При цьому 93% зумерів вважають – гаджети можуть бути корисним інструментом для навчання. 86% впевнені, що користування смартфонами дозволяє їм знайти однодумців та реалізовувати власні ідеї.
Компанія Deutsche Telekom вирішила встати на захист молоді від консервативних дорослих. Саме тому і виникла кампанія #WhatWeDoNext, мета якої – довести, що нам не загрожує реальність «Чорного дзеркала», а технології насправді допомагають розвиватися.
До участі в кампанії запросили найвідомішого зумера планети – американську співачку Біллі Айліш.
Що вже зробили в межах кампанії?
В рамках співпраці зняли однойменний міні-фільм. Він показує, як сучасні технології допомагають молодим людям боротися з расовою нерівністю, дискримінацією, проблемами довкілля, а також просувати свої ідеї і творчість.
Героями відео стали молоді люди з різних країн Європи. Серед них – дівчина, яка виступає в ООН за можливість молоді бути активними учасниками політичного життя, дизайнерка етичного одягу, екоактивістка, ЛГБТ- активіст та інші. Вони виходять на демонстрації, щоб боротися за свої переконання, займаються музикою, беруть участь в політичному житті, створюють екологічний одяг і працюють над розвитком цифрової безпеки – і в усьому цьому їм допомагають сучасні технології.
«У всіх нас є потенціал зробити позитивний вплив на нашу планету, і я сподіваюся, що наше покоління використовуватиме соціальні платформи для співпраці та спілкування, а також для соціальних змін»
Творці кампанії мають на меті звільнити молодь від відчуття, що використання технологій робить їх лінивими.
Кампанія стартувала в Міжнародний день молоді, розробила її агенція Saatchi & Saatchi.