Спецпроєкти

Темношкіра трансгендерка із ДЦП стала обличчям Moschino


Трансгендерна темношкіра модель із дитячим церебральним паралічем уперше стала обличчям рекламної кампанії італійського модного бренду Moschino. Про це повідомляє видання Dazed.

Йдеться про 19-річну Ерон Філіп (Aaron Philip). В Instagram-профілі бренду розмістили чорно-біле фото дівчини в одязі колекції сезону осінь-зима 2020. На світлині вона сидить у колісному кріслі у широкій спідниці, сірій толстовці з капюшоном, шкіряній куртці та ботфортах. Її образ доповнили прикрасами, білими рукавичками та сумкою.

 

Раніше модель брала участь у б’ютікампанії для музичного відео Sephora та Майлі Сайрус «Mother’s Daughter».

«Моя мета – нормалізувати присутність людей з інвалідністю, жінок, трансгендерів та всіх, хто не відповідає гендерним нормам, що існують у суспільстві, щоб ми могли просто працювати, існувати та бути по-справжньому цінними в індустрії високої моди та у світі загалом», – написала Філіп у соцмережах.

Раніше ми розповідали, що модний бренд Tommy Hilfiger презентував свій перший хіджаб, який тепер виходитиме окремою категорією. Його випустили на жакардовій тканині в сірому кольорі та у відтінку слонової кістки, з абревіатурою TH по краях. Придбати можна в магазинах Європи та Ближнього Сходу за 69,9 євро.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь