Pornhub запустив рекламну кампанію проти використання побутових предметів та їжі як сексіграшок
У пандемію люди велику частину часу проводять вдома. Тому в новому ролику Not My Job («Не моя робота») порносайт Pornhub вирішив нагадати, що побутові предмети – не іграшка, і прорекламував власну колекцію товарів для дорослих.
У відео різні предмети оживають, щоб переспівати пісню The Bad Touch («Гріховний дотик») гурту Bloodhound Gang. Їжа, електрична зубна щітка, пилосос, шкарпетки і навіть вихлопна труба автомобіля благають не заважати їм служити своїм істинним цілям.
Музичний кліп створило французьке рекламне агентство BETС, зняла Аліса Мотье – одна з найбільш перспективних молодих режисерок за версією місцевих таблоїдів. За словами креативного директора бренду Девіда Мартіна Ангелуса, команда переглянула сотні статей, форумів і знайшла предмети, які люди використовували як сексіграшки. Знахідки їх шокували.
Відвідувачі сайту рекламної кампанії також зможуть спробувати вгадати один із 250 «предметів домашнього вжитку, які не варто використовувати для сексу» і отримати шанс виграти промокод на знижку до 30% при покупці Pornhub Toys.
Раніше ми повідомляли, що команда ізраїльських дослідників з Тель-Авівського університету припустила, що заняття сексом позитивно впливає на людей, які пережили серцевий напад.