Cпецпроекти

Хом’як, вагітність і татусь принцеси: оголосили фіналістів та переможців конкурсу молодих режисерів реклами


Конкурс YO! Directors Awards (YO!DA), який дає молодим режисерам можливість увійти на ринок виробництва реклами, налагодити контакт з брендами та зняти свій перший ролик для портфоліо, підбив підсумки – опубліковано шість готових рекламних роликів фіналістів конкурсу та оголошені переможці, яких обрало професійне журі.

Від серпня до жовтня відбулися кілька етапів конкурсу:

1) на першому учасники конкурсу мали надіслати ідеї рекламних роликів, розроблених на основі бріфів від реальних замовників реклами, партнерів конкурсу Samsung, Non Stop, Palette, Domino’s Pizza, Schauma та Seth & Riley’s Garage;

2) на другому етапі з-поміж 356 заявок журі відібрало 12 півфіналістів та півфіналісток, які прослухали навчальний менторський модуль у Kyiv Academy of Media Arts, а потім на основі допрацьованих режисерських трітментів, обрали 6 фіналістів та фіналісток, які отримали грант розміром 2 500 доларів та повну технічну і організаційну підтримку від продакшн-партнерів конкурсу, і протягом останніх двох тижнів вересня зняли свої перші рекламні ролики.

Який результат

GRAND PRIX JURY PRIZE – приз 2 000 доларів

Режисер: Кирило Свєташов
Бренд: Non Stop
«Ідея для NON STOP з’явилася сама собою за день до дедлайну подачі, і я відправив тільки її, швидко написавши історію у вигляді кіносценарію. Хотілося зняти незвичайний сюжет, неможливий у реальному житті, але в той же час викликати у глядача живі емоції, попри абсурдність того, що відбувається».

 

SPECIAL MENTION JURY AWARD – приз 1 000 доларів

Режисерка: Анастасія Совяк-Круковська
Бренд: Samsung
«Прочитавши всі бріфи, я інтуїтивно прийняла рішення, що потрібно брати тільки Samsung. Для мене він виявився найближчий. Оскільки у брифі було прописано, що телевізор який ми рекламуємо, є стильною фішкою інтер’єру, я почала розвивати ідею в бік стилю, фешн, придумувати, як і куди можна інтегрувати сам телевізор. І ось – дивіться тепер у ролику, як класно все вдалося».

Режисер: Артур Бошян
Бренд: Domino’s Pizza
«Хотілося зробити веселий, простий і зрозумілий ролик, який стане мемом, який легко розповісти і поширити. Піца завжди створює відчуття маленького свята, так би мовити відрізняє цей день і робить його кращим. У своїй історії ми хотіли підкреслити це: цілком звичайна сім’я, яких багато, в цілком звичайній квартирі. І тут на них звалюється приголомшлива новина. Та ще й не одна».

 

Режисерка: Людмила Мельник
Бренд: Seth & Riley’s Garage
«У процесі роздумів над тим, хто є цільовою аудиторією бренду, народилася ідея ролика про челендж, якось помістити продукт Seth & Riley’s Garage у світ сучасних молодих людей, які проводять свій час у TikTok і знімають челенджі на різні теми. Чому б не придумати новий челендж, у якому будуть усі брати участь?! Хотілося, щоб кожен міг асоціювати себе з головним героєм і включатися в гру “я теж так можу”!»

 

Режисерка: Карина Бєлова
Бренд: Palette
«Питання зміни кольору волосся – це питання пошуку індивідуальности. У нашій історії дівчата приходять до неї через звичні для близнючок ситуації: однаковий одяг, однакові подарунки, плутанину з іменами і бойфрендами. І крім того, звичайно ж, образ близнючок дуже запам’ятовується і виграшний для бренду».

 

Режисер: Максим Тужилін
Бренд: Schauma
«Я підготував ідеї для трьох брендів, але ставку робив саме на трітмент Schauma, оскільки ця ідея найбільш мені близька – я сам тато двох прекрасних маленьких принцес. І ролик побудований на ситуаціях, з якими я сам маю справу щодня».

Також з 12 по 16 жовтня на сайті Media Business Reports триває голосування за Приз глядацьких симпатій. Автор роботи, яка набере максимальну кількість голосів, отримає винагороду.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: