Застосунок для медитацій Calm запартнерився з програмою про вибори в США і підвищив свої рейтинги в кілька разів
Сервіс для медитацій Calm став спонсором програми Key Race Alerts на CNN про важливі новини президентських виборів США. Завдяки рекламній кампанії популярність сервісу в соціальних мережах і магазинах застосунків зросла в кілька разів.
Про це повідомляє TechCrunch.
Під час програми на CNN також показали 30-секундний ролик, в якому дощ капав на листя дерев. У соціальних мережах сервіс поділився з передплатниками вправами для поліпшення дихання і розслаблення.
Згодом Calm в американському AppStore піднявся на 20 позицій, якщо порівнювати з попереднім днем, і посів 79-те місце в США серед застосунків та ігор. Він також став найпопулярнішим у категорії «Здоров’я та фітнес» у США. Водночас Calm 9,7 тисяч разів згадали в соціальних мережах. Це на 248% більше, ніж напередодні. Із застосунком взаємодіяли понад 56 тисяч разів.
Користувачі Twitter вважають рекламу кумедною.
This is the most hilarious sponsorship I’ve ever seen, everyone at @calm deserves a raise pic.twitter.com/ZOUT70Td5W
— David Pierce (@pierce) November 4, 2020
Представник Calm розповів, що вибори можуть бути джерелом стресу для багатьох, а сервіс Calm допомагає у випадку тривоги за допомогою медитацій та спеціальних звуків, що розслаблюють.
«Наша мета під час програми Key Race Alerts CNN була в тому, щоб подарувати глядачам момент спокою і нагадати про необхідність зробити глибокий вдих під час стресової ночі», – сказав представник Calm.
Раніше ми розповідали, що в застосунку для медитації Calm з’явилися казки, записані співаком Гаррі Стайлзом. Застосунок допомагає користувачам поліпшити сон і допомагає впоратися з депресією, тривогою, безсонням і стресом за допомогою медитації і спокійної музики.