Японський банк уперше наважився продавати персональні дані про звички своїх клієнтів
Японський банк Mizuho Financial Group Inc почне продавати особисті дані клієнтів. Це перший банк у країні, який почав таку діяльність.
Про це повідомляє Bloomberg.
Так, у планах банку продаж корпоративним клієнтам даних про звички споживачів та іншої інформації. Однак як зазначило саме керівництво банку всі дані будуть анонімні й узагальнені. Водночас фінансові організації вивчають, як можна монетизувати дані про клієнтів, позаяк це може позитивно позначитися на прибутку, а саме збільшити його на 1-2%.
Японські банки мають більше свободи, бо в них низькі процентні ставки, а також невеликий попит негативно позначається на їхніх можливостях у галузі кредитування. Для Mizuho, а також інших банків країни основними галузями в пошуках драйверів зростання стали саме особисті дані, а також цифрові технології.
Раніше ми розповідали, що до Національного банку надходять сотні повідомлень про випадки шахрайства. Найчастіше шахраї ошукують людей похилого віку.