Nissan розробив мініатюрні моделі автівок для котиків
Nissan подарував котячим кафе по всій Японії маленькі автомобілі для котиків. Це реклама кей-карів Nissan Dayz. У цій промоакції об’єдналися два характерних для Японії поняття – «неко» і «кавай», тобто «котик» і «гарненьке». І автомобілі, звісно.
Котячі кафе – це кав’ярні, в яких можна випити кави в оточенні десятків котиків. Концепція з’явилася на Тайвані, звідки поширилась в усьому світі. Є такі заклади і в Україні.
Автомобіль Nissan Dayz належить до класу кей-карів, тобто субкомпактів, надзвичайно популярних у Японії. Власники таких економічних машинок поціновують таке поняття, як «кавай» – щось невимовно миле і приємне погляду, тож саме на них націлена промоакція Nissan.
Попри скромні габарити та цінники (від 1 327 700 ієн або 12 590 доларів США), навіть базові версії Nissan Dayz забезпечені величезним набором технологічних функцій, завдяки яким керування кей-каром легке й безпечне. Таке легке, що впорається навіть кішка – принаймні саме це має на увазі Nissan. Таким чином відділ маркетингу створив купу автомобілів Dayz розміром з кота, які розміщуватимуть у мережі котячих кафе по всій Японії.
Раніше ми розповідали, що в одному з японських готелів рьокан на додаток до кімнати мінімалістичного дизайну, виду на море і бездротового інтернету здають в оренду… котиків.
Світлини в матеріалі: Nissan